Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A NYÚL ÜREGE

2020. május 10. 22:32 - The Cortez

MGTOW Level 1 - Mégis működhet?

Az 1-es szintű MGTOW egy sokak számára érthetetlen kategória, de könnyen lehet, hogy mégsem akkora baromság, mint amilyennek eddig tűnt.

mgtow_logo_by_lextragon_dclmm9g-fullview.png

 

1. A helyzet felismerése avagy az a bizonyos Piros Pirula Férfiaknak

Ebben a csoportban levő Férfiak tisztában vannak azzal, hogy milyen kockázatokat tartogat számukra a társadalom, de ők elfogadhatónak tartják ezeket és belemennek a játékba.

Írja Huffnágel Pista az ismert, MGTOW-ról szóló cikkében. Aki a megfogalmazásnak megfelelően létezik ebben a kategóriában, az nem tűnik valami elhivatott maga útját járó férfinak. Többen nem hisznek az első szintben, sőt még én is így vélekedtem róla tavaly: 


„A sima piros pirulás férfi, aki nem mond le a párkapcsolatról/házasságról meg a gyerekvállalásról. Ezt a szintet sokan jogosan  nem is tartjuk MGTOW-nak. Ha egy pali komoly kapcsolatba bonyolódik, abban a pillanatban megszűnik MGTOW lenni, viszont addig nincs nagy baj a dologgal, amíg nem feledkezik meg a Red Pillről és az antifeminizmusról. A valódi gondok akkor kezdődnek, ha az emberünk kék pirulás balfasszá, rosszabb esetben mangina pincsikutyává válik, aki magasról szarik az addig tanult szabályokra.”

Aztán nem olyan régen, röhejes módon pont egy nőismerősömmel folytatott diskurálás közben jöttem rá arra, hogy miként járható helyesen ez az út. Megkérdeztem a MILF éveinek végét taposó csajt, hogy mi a helyzet a fiával, akit már 1000 éve nem láttam. Elmesélte, hogy jelenleg Pest egyik legelbaszottabb kerületében lakik, van egy komoly kapcsolata, ám nem él együtt a nőjével. Ezen meglepődtem, mivel úgy tudtam előbb-utóbb mindig egy albérletbe költözött az exeivel, de mint kiderült, a srác nagyon helyesen  nem hisz a házasságban, és már az összebútorozásban sem.
Hallottam már ilyet régebben. Egyszer egy munkatársam arról beszélt, hogy jobb ha a párok hozzá meg a feleségéhez hasonlóan, nem találkoznak minden nap. Kapásból rávágtam, hogy nyilván azért, mert a felek így nem unják meg egymást. A csávó csak helyeselni tudott. Egy másik ismerősöm ismerősei ugyanígy nyomják, bár ott a házaspár más-más országokban él.
Ezen téma kapcsán, még a hazudós blue pillerek száján is kicsúszik, hogy „ez a hosszú házasság titka”. Ha ez a megoldás, ha nem, az tény, hogy ezáltal nem válik monotonná sem az együttélés, sem a baszás, nem idegesítik halálra a másikat a résztvevők, mindenkinek meg lehet a saját világa, élettere, senkinek nem kell alkalmazkodnia más faszságaihoz-szar szokásaihoz stb. Így egy férfinek nem kell lemondania a karrierépítésről, a hobbijairól, a haverjairól + a szórakozásról, tehát hellyel-közel a maga útját tudja járni.
Nem mondom, hogy bárkinek ezt kell választania, de még mindig egy jóval élhetőbb alternatíva, mint a Blue Pill-nácik által erőltetetten propagált, hagyományos modell, ami szinte mindig bukáshoz vezet. Persze ez a változat szintén megkövetel némi kompromisszumot: nyilván csak nyitott kapcsolatban tud működni, mert a felek a különélésnek köszönhetően, ellenőrizhetetlenül félre tudnak baszni.


Kép forrása: itt

43 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://redstyleschool.blog.hu/api/trackback/id/tr5715677206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Burgermeister 2020.05.11. 07:18:48

"Persze ez a változat szintén megkövetel némi kompromisszumot: nyilván csak nyitott kapcsolatban tud működni, mert a felek a különélésnek köszönhetően, ellenőrizhetetlenül félre tudnak baszni."

Egy egyuttelesben is felre lehet baszni. Nem ezen mulik.

MsIreneAdler 2020.05.11. 23:35:59

Teljesen igazad van, ez az állapot mindent megad, ami a mai világban a legfontosabb: facebookon kapcsolatra lehet állítani a státuszt, had sárguljanak a barinők/haverok, instára lehet posztolni tutkó közös képeket, hogy mekkora szeri van. A szekáló rokonoknak is csitu van, hiszen van "valaki". Mindenki azt csinál, amit akar, "énidő", "megérdemlem", "#szexisvanharáérünktalizni". A zigazi férfi is döngetheti a mellét, hogy ő mekkora istenkirálycsászár független.

Ez viszont nem kapcsolat. Ne nevezzük már annak. Jó, tini korban még talán elmegy, hogy évekig csak randizgat két fiatal. Nincs elköteleződés, nem kell senkihez alkalmazkodni, még meg sem kell igazán ismerni a másikat, utódot meg képtlenség így normálisan nevelni. Lehet így élni, de szerintem nem érdemes :)

Lorrh 2020.05.12. 07:54:25

"mint a Blue Pill-nácik által erőltetetten propagált, hagyományos modell"
Sajnos el kell fogadnod, hogy bluepill nácik nélkül is rengeteg balfasz tehetetlen "férfit" nevelt a mai nőközpontú világ, akik egyedül képtelenek megélni. Ha nincs a mama aki kimossa a gatyát és eléteszi az ételt akkor elveszettek. Akár tetszik neked, akár nem, ezek a tömegek a hagyományos párkapcsolati mintát látták és ehhez ragaszkodnak, kell nekik egy nő aki kiganézza őket.
Persze majd a csaj otthagyja őket, elválnak, ezt tudjuk. De a sok ostoba nem tanul semmiből és lelkileg is gyenge, önállótlan.
Nem kell bluepill nácizmus, ez elgurul már a saját kerekén is.

Lorrh 2020.05.12. 07:56:43

@MsIreneAdler: Nagyon sokan nem akarnak már gyereket vállalni, mert rájöttek hogy teljesen hálátlan szerep. Kiteszed a lelked és a végén telibeszarnak, amikor megöregszel. Igazából nem is kell már több ezekből a hatalmas ökológiai lábnyomú nyugati emberekből.

MsIreneAdler 2020.05.12. 10:43:26

@Lorrh: ejj, igazán tudhatnád, hogy a negyvenéves Pistike nem azért nem tudja kimosni a gatyát, elmosogatni a tányért, amiben anya oda tette elé a zabálnivalót, mert egy lusta, életképtelen balfasz, hanem mert blue pillt nyomtak neki gyermekkorától kezdve. Ő nem tehet semmiről. Ha mégis valami furcsa módon önvizsgálatra kerülne a sor, csak feltúrja a netet, és már meg is nyugodhat, hogy őtökéletessége csupán a feminizmus áldozata, benne hiba nincsen. Mekkora királyság ez már? A nőknek is ki kellene találni ilyen ultimate nyomor kártyát, amit behúzhatnak, amikor nem akarnak szembesülni a saját baromságaikkal...na még gondolkodom :)
A gyerekvállalással nálam nyitott kapukat döngetsz. Szerintem is annyit szüljön mindenki, amennyit csak akar, vagy ha nem akar úgy is jó. Csak hát ugye megy itt az aggódás, hogy jönnek a hottentották és teleszülik Európát. Erre az a megoldás, hogy hottentotta módon szaporodunk a hottentották ellen, világos, nem? Ha olyanná válunk, mint ők, többé nem kell félnünk tőlük.
De basszus most jut eszembe, a szaporodás kizárólag a nők feladata. Nekünk kell megtermékenyíteni magunkat, szülni, felnevelni Pistikét egyedül, amíg a srácok MGTOW-znak :D

Természetesen ez egy kisarkított poén. Még mielőtt valaki elmetszené a torkomat. :)

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.12. 15:51:12

@MsIreneAdler: A mai neoprimitív emberek így élnék meg ezt a kapcsolatot, de ne vegyél velük egy kalap alá mindenkit.

„Ez viszont nem kapcsolat.”

Ez inkább kapcsolat, mint a te bukásra ítélt, hagyományos modelled :)

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.12. 15:55:17

@Lorrh: De ezt természetesnek is tartja a Blue Pill-társadalom. Sokszor azt az indokot hozzák fel agymosás közben, hogy azért kell a férfinak nő, hogy a főzzön meg mosson rá...

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.12. 16:00:44

@MsIreneAdler: „A nőknek is ki kellene találni ilyen ultimate nyomor kártyát, amit behúzhatnak, amikor nem akarnak szembesülni a saját baromságaikkal...na még gondolkodom :)”

Nektek ott az áldozatszerep, a MeToo, a szülés, a kamu feminista statisztikák... soroljam még?

Felesleges volt hisztizned. Senki nem írta, hogy valaki a Blue Pilltől lesz életképtelen balfasz.

MsIreneAdler 2020.05.12. 19:32:47

@The Cortez: nem én veszek egy kalap alá mindenkit... Leírtam, mit gondolok erről az életformáról, neked pedig a neoprimitív emberek jutottak eszedbe. Ez nem véletlen.
Valóban ez a "randizgatás" vagymi nem tud elbukni kapcsolatként, mert nem az. Kirakat, színjáték, felszínes fos. Tisztára, mintha megbántva éreznéd magad, mert erről ez a véleményem. Engem nem bánt, hogy te nem osztod az én véleményem arról, hogy milyen egy kapcsolat. Nem kell mindenkinek ugyanúgy élnie, na de ugyanúgy gondolkodnia sem. De arra azért kíváncsi lennék, hogy a gyermekvállalást hogyan lehet megoldani ilyen körülmények között?
A második kommentem nem hiszti (összekeversz valakivel :) ) . Ne haragudj, de tudod olyan nehéz azt megállni, hogy ne írjak semmi vicces, sarkított, irónikus dolgot ide, mikor olyan mulatságos, hogy te mindent olyan vérkomolyan veszel, és visszaboxolsz még akkor is, ha odaírom, hogy poén :D. Többé nem fordul elő, legalább is majd igyekszem :) Amúgy kitaláltad a gondolataimat, mert mostanában nekem is a MGTOW-n járt az eszem.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.13. 00:22:13

@MsIreneAdler: Mert akiket írtál, azok valóban neoprimitívek.

„Kirakat, színjáték, felszínes fos.”

Pont mint a hagyományos kapcsolat :)

A gyermekvállalást azt nehezen. Valószínűleg sehogy, de nem is arról szólt a poszt.
Lehet írni poénokat meg minden mást is, de amit fentebb előadtál, az Womb Raider light volt :)

„mostanában nekem is a MGTOW-n járt az eszem. ”

Ettől féltünk :D

Freshmaker 2020.05.13. 13:41:54

"Így egy férfinek nem kell lemondania a karrierépítésről, a hobbijairól, a haverjairól + a szórakozásról, tehát hellyel-közel a maga útját tudja járni."

Na jó, de egy ilyen nyitott, laza kapcsolatban ez a nőre is ugyanúgy érvényes, tehát valójában csak dugni járnak össze egy ilyen "kapcsolatban".
Vagy mégis mi tartja egymás mellett őket?
Kifejtenéd ezt bővebben?

Az meg, hogy a férj és feleség külön országban élnek, a bazzzmeg kategória. :DDDD

MsIreneAdler 2020.05.13. 18:46:39

@The Cortez: nekem semmi bajom azzal, ha valaki úgy érzi, hogy ez a tiniknek való elköteleződésmentes flangálás felnőtt korban is megfelel neki. Felőlem hívhatja akár kapcsolatnak is, ha ez megnyugtatja, meg meg is ideológizálhatja, hogy nem egy kockázatkerülő, kényelmes valaki, hanem MGTOW, vagy karrierista szingli nő. Csak csinálja nyíltan. Nem egy olyan embert ismerek, akinek elfelejtettek szólni, hogy ez a "járás" soha nem lesz kapcsolat, soha nem lesznek egy család. És nem csak nőket, de pasikat is ismerek, akik több évet csesztek el a semmire, szóval ne gondold, hogy az igazi kapcsolatok hiánya csak a nőket súlytja. Abban persze igazad van, hogy a klasszikus megoldás sem tuti siker, vagy egyenes út a boldogsághoz, na de meg sem próbálni azt...? Amúgy tényleg, azt honnét vetted, hogy egy férfi nem építheti a karrierjét meg nem lehet hobbija, ha nővel kerül kapcsolatba?
A gyerekvállalásra pont azért kérdeztem rá, mert nem volt benne a posztban. Felhoztál egy konstrukciót, had kérdezzem már meg, ami ebből számomra érdekes. Hidd el a férfiak többsége is vágyik utódra.
Womb Raider light? Ez mit jelent nálad :D?
Nem, veled nem lehet poénkodni, ezt sajnálattal tudomásul vettem, azt csak olyan emberekkel lehet, akikbe szorult némi önkritika, önirónia. Azért néha meg fogom próbálni, mert a kisördög dolgozik azért bennem. :)
Nem kell félned tőlem, hidd el nem fog fájni, de ha nagyon rettegsz, felkapcsolt kislámpa mellett olvasd majd el :)

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.14. 18:44:09

@MsIreneAdler: Mitől tiniknek való a függetlenség meg az önsorsrontás elkerülése?

„hogy a klasszikus megoldás sem tuti siker, vagy egyenes út a boldogsághoz, na de meg sem próbálni azt...?”

Nem biztos, hogy a tömeges bevándorlás hatására mindannyian üldözötté válnánk, na de meg sem próbálni azt?

„Amúgy tényleg, azt honnét vetted, hogy egy férfi nem építheti a karrierjét meg nem lehet hobbija, ha nővel kerül kapcsolatba? ”

Párkapcsolatban, de főleg az összeköltözéskor, általában véget érnek ezek a dolgok.

„Womb Raider light? Ez mit jelent nálad :D?”

Ugyanolyan sületlenségeket írsz, mint ő, csak visszafogottabban :)

„Nem, veled nem lehet poénkodni, ezt sajnálattal tudomásul vettem, azt csak olyan emberekkel lehet, akikbe szorult némi önkritika, önirónia”

De, velem lehet csak igazán, és mindkettő szorult belém :)

MsIreneAdler 2020.05.14. 19:49:27

@The Cortez: azt hiszem nem ugyanazt gondoljuk erről a két fogalomról, hogy önsorsrontás és függetlenség.
Ha nem egy csicska papucs a pasi, akkor megmarad a hobbi a karrier még mindig nem értem miért kerülne veszélybe. Aki meg a punci miatt lemond ezekről, az meg szerintem ne ríjjon. Megspórolom a választ: igen, gonosz dög vagyok, aki nem szánakozik az olyan férfiakon (de nőkön sem) , akik otthagynak csapot-papot egy pináért (fütyiért), utólag meg úgy állítják be, mintha elvettek volna tőlük valamit, holott önként dobták a kukába a személyiségük egy részét.
Hogy jön ide a tömeges bevándorlás? Vagy esetleg majd a MGTOW arra is orvosság, vagy mi, és egyáltalán :) ?
Egy sületlenség sem volt abban, amit írtam.

"De, velem lehet csak igazán, és mindkettő szorult belém :)"

Ezen viszont jót röhögtem, ez tényleg jó poén volt :D. Jó mélyre szorulhattak azok a dolgok tebenned... :)

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.14. 21:42:53

@MsIreneAdler: Lehet megmaradnak, de folyamatosan basztatva lesznek értük.
Úgy jön ide a bevándorlás, hogy az is faszság és millió veszélyt rejteget, pont mint a párkapcsolat, így épeszű ember egyiket sem próbálja ki :)
Dehogynem voltak sületlenségek, mint a múltkor :)

Attól, hogy itt nem ezekkel házalok, még nem szorultak mélyre.

Womb Rаider 2020.05.15. 08:55:23

:)))

Öreg, te úgy osztod az észt valamiről, pontosabban annak elutasításáról, és az azt meghaladó (szerinted) magasabb színtű 'igazi , férfias' életvitelről, hogy valójában az alapszintet sem voltál képes abszolválni. Amiről te mesélsz, az nem választás, hanem annak felismerése, hogy valamihez kevés vagy és így marad a morzsák csipegetése ott, ahol mások lakomáznak.

Kb olyan ez, mintha valaki azzal döngetné a mellét, hogy ő bizony mekkora környezettudatos pupák, mert ő csakis tömegközlekedik és néha biciklizik, miközben arról mélyen hallgat, hogy valójában ötször megbukott a vizsgán. Ha mégis valaki rákérdez, akkor csak makog-mekeg, hogy femináci volt a vizsgabiztos és nő írta a kresz tankönyvet is.

"Úgy jön ide a bevándorlás, hogy az is faszság és millió veszélyt rejteget, pont mint a párkapcsolat, így épeszű ember egyiket sem próbálja ki :)"

Attól lehet csak igazán félni, amit nem ismer az ember.. és persze azt a legkönnyebb tanítani, amiről lövésed sincs :)

MsIreneAdler 2020.05.15. 15:29:25

@The Cortez: egy frászt. Először is nem árt hasonló érdeklődésű embert választani. Ha már ez nem jött össze, akkor egy olyat, aki nyitott arra, hogy új dolgokat ismerjen meg. Ha még ez sem sikerül, akkor legalább olyat, aki tiszteli a másikat annyira, hogy megérti, néha a párjának van valamilyen elfoglaltsága, akár nélküle.
Szóval a párkapcsolat olyan veszélyes, mint a bevándorlás...aha,hát jó. Na, ha tényleg szorult volna beléd önkritika, akkor elismernéd, hogy ezt most elbasztad :D, mert ennek se füle, se farka. Persze megértem, hogy ezt nyilvánosan nem ismered el, szóval csak pislogj kettőt :).

Womb Rаider 2020.05.15. 16:40:42

@MsIreneAdler: A kapcsolat áldozatot kíván (tudom, vannak, akik szerint a kompromisszum egyből önfeladás ..) adsz magadból egy darabkát és cserébe kapsz egy egész embert :)
A társ több, mint valaki, akivel néha dugunk egy jót.. a társ menedék, támasz, hátország, szövetséges, mert néha kell a kapaszkodó, egyedül elvesznénk, eltévednénk. Társ nélkül nincs jövő és nincs cél.. van értelme önmagunkért élni?

Maddness69 2020.05.15. 18:03:43

@Womb Rаider:

"A kapcsolat áldozatot kíván...". Általában nők az áldozatok.
Ekkor - nem mellesleg - egy nyuszi sírva fakad.

Mikor egy pasi nem megy bele a kapcsolatba a nő nem tud áldozattá válni.
A nyuszik szeme is száraz marad.

Köszönjük meg tehát a MGTOW-knak *áldozatos* önfel*áldozás*ukat.

Komolyra fordítva a szót. Ki a valódi áldozat?

Egyenlítsétek ki a "játékot", v a pasik jelentős rész ki fog szállni ebből a "kapcsolatnak" álcázott sz@rhalmazból.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.15. 18:07:24

@Womb Rаider: „Öreg, te úgy osztod az észt valamiről, pontosabban annak elutasításáról, és az azt meghaladó (szerinted) magasabb színtű 'igazi , férfias' életvitelről, hogy valójában az alapszintet sem voltál képes abszolválni. ”

Ne keverj össze megint magaddal, meg az impotens, cuckold mangina ”uraddal” :)

„Amiről te mesélsz, az nem választás, hanem annak felismerése, hogy valamihez kevés vagy és így marad a morzsák csipegetése ott, ahol mások lakomáznak.”

Ez választás, de még mindig nem rólam volt szó te analfabéta gyökér! Hát te valóban kevés egy kapcsolathoz, ezért választottad a félrebaszást. De a manginád is kevés ahhoz, hogy férfi váljon belőle, úgyhogy rá jobban illik ez a morzsák csipegetése duma :)

„Kb olyan ez, mintha valaki azzal döngetné a mellét, hogy ő bizony mekkora környezettudatos pupák, mert ő csakis tömegközlekedik és néha biciklizik, miközben arról mélyen hallgat, hogy valójában ötször megbukott a vizsgán”

Mint te, amikor kapcsolatról ugatsz, miközben csak arról van szó, hogy a kurválkodásod meg a semmirekellő életmódod mellé, kerestél magadnak egy béta eltartó férfivaginát :)

„Ha mégis valaki rákérdez, akkor csak makog-mekeg, hogy femináci volt a vizsgabiztos és nő írta a kresz tankönyvet is.”

Még mindig hiteles forrásokat kéne keresned, és nem femináci statisztikákat lobogtatnod. Amíg így teszel, addig ne csodálkozz azon, hogy a pofádba vágják az igazságot.

„Attól lehet csak igazán félni, amit nem ismer az ember..”

Klasszikus liberálnáci duma. MI van, már a bevándorlás is jó, te pondró? Múltkor még ellenezted. Mit fog ehhez szólni a kormányod? :)

„és persze azt a legkönnyebb tanítani, amiről lövésed sincs :) ”

Igen ezért osztod az észt a neten a kapcsolatokról meg a CSBE-ről :)

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.15. 18:13:12

@MsIreneAdler: „Először is nem árt hasonló érdeklődésű embert választani.”

Ez akár még működhetne is, de valahogy sehol nem látunk erre példákat :)

„Ha még ez sem sikerül, akkor legalább olyat, aki tiszteli a másikat annyira, hogy megérti, néha a párjának van valamilyen elfoglaltsága, akár nélküle. ”

Kezdetben általában meg is értik.

„Szóval a párkapcsolat olyan veszélyes, mint a bevándorlás...”

Már írtam erről is. Mitől veszélytelenebb? Ha nem tudsz semmi konkrétumot mondani, akkor te basztad el a beszólásodat, mivel csak fáj az igazság.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.15. 18:18:36

@Womb Rаider: „A kapcsolat áldozatot kíván (tudom, vannak, akik szerint a kompromisszum egyből önfeladás ..) adsz magadból egy darabkát és cserébe kapsz egy egész embert :)”

Mondja mindezt a cuckold kapcsolatos. Mesélj még! :)

„A társ több, mint valaki, akivel néha dugunk egy jót.. a társ menedék, támasz, hátország,”

Ez teljes mértékben hiteles egy cuckold kapcsolat női tagjától :)

„Társ nélkül nincs jövő és nincs cél..”

Na köpd ki gyorsan azt a Blue Pillt! Szarul áll neked ez az álságos nyálaskodás.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.15. 18:23:48

@Maddness69: „Egyenlítsétek ki a "játékot"”

Ne kérd a lehetetlent :)

„v a pasik jelentős rész ki fog szállni ebből a "kapcsolatnak" álcázott sz@rhalmazból. ”

Ez már a jelen.

MsIreneAdler 2020.05.15. 19:56:33

@The Cortez: te tényleg egyre viccesebb vagy. Te párhuzamba állítod a párkapcsolatot a bevándorlással, mikor meg rákérdezek, hogy hogy is van ez, meg miért gondolod ezt, még én vagyok a hülye, hogy nem támasztom alá a te állításod. Most annyira nem érek rá, mert lefoglalnak a saját baromságaim, de ha lesz egy kis időm, kisegítelek, igérem :)
Én meg azt látom, hogy a párok együtt kockulnak, kirándulnak, horgásznak, röhögnek a gyerekeik hülyeségein, vagy csak gyönyörködnek bennük. Nem tudom, te hol élsz, valami kiálhatatlan picsa bolygón, vagy papucsföldén, ahol nem látsz harmonikus kapcsolatot, gondolom ez rejtély marad számomra.

@Womb Rаider: nem tisztem senki életének az értelmét firtatni. Próbálom megérteni mitől jó ez az életforma, és azt, hogy vajon én miért nem élveztem a naaagy függetlenséget, szingliséget annyira, mint (ezek szerint) kellett volna. Jó persze mert nő vagyok, jönne a válasz :), de ez nem igaz.
De őszintén úgy gondolom, hogy, aki nem akarja megtapasztalni, milyen teljesen odaadnia magát valakinek, az soha ne jöjjön rá, mit veszített. Akkor már inkább legyen ez, hazudjon magának ideológiát, vegyen kutyust, macskát, de ne fogja fel soha, miről maradt le.

Womb Rаider 2020.05.15. 20:16:07

@The Cortez: "Ez teljes mértékben hiteles egy cuckold kapcsolat női tagjától :)"

Figyuzz, pupák.. már sokszor felhívtam rá a figyelmed, hogy olyan szavakat használsz, amiknek vagy nem vagy tisztában a jelentéstartalmával, vagy képtelen vagy felismerni a kontextust, ahová az beilleszthető. Ebből aztán mókás helyzetek születnek.

Most éppen a 'cuckold' szóra vagy rácsúszva, meg a manginára..
Ám valójában mindkettőt rosszul/rosszkor/rossz helyen használod.

Sokat emelne a blogocskád színvonalán, ha kissé megfontoltabban használnál bizonyos szavakat..
Az pedig egészen komoly ugrás lenne, ha valós ismeretek hiányában nem minősítenél dolgokat. Keveset tudsz te rólam ahhoz, hogy megpróbálj stigmatizálni..abba meg már nem is megyek bele, mennyire nevetségesen hat ez egy blogban, ahol a férfiak egy csoportja számára az önmegvalósítás legmagasabb fokának az elköteleződés mentes, független életmódot tartod, a gyakori partnercserével ötvözve.. úgy, hogy az érzelmi kötődésnek a lehetőségét is igyekszel távol tartani magadtól.

@MsIreneAdler: "De őszintén úgy gondolom, hogy, aki nem akarja megtapasztalni, milyen teljesen odaadnia magát valakinek, az soha ne jöjjön rá, mit veszített. Akkor már inkább legyen ez, hazudjon magának ideológiát, vegyen kutyust, macskát, de ne fogja fel soha, miről maradt le. "

Lényegretörően, hajszálpontosan fogalmazol! Ennek a transzparensnek a másik rúdját akkor én vinném, ha lehet ;)

Womb Rаider 2020.05.15. 20:34:57

@Maddness69: ""A kapcsolat áldozatot kíván...". Általában nők az áldozatok.
Ekkor - nem mellesleg - egy nyuszi sírva fakad."

Maradjunk annál, amit én írtam, nem pedig annál, amit te képzeltél bele ;) Így praktikus..

Sajnálom, hogy képtelen voltál dekódolni egy nem túl bonyolult mondatot.. nem lehet, hogy téged szegregáltak ?

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.15. 22:34:34

@MsIreneAdler: Épp ezaz, hogy nem kérdeztél, csak megint hőbörögtél :)

Kifele mindenki mást mutat.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.15. 22:47:02

@Womb Rаider: „már sokszor felhívtam rá a figyelmed, hogy olyan szavakat használsz, amiknek vagy nem vagy tisztában a jelentéstartalmával”

Igen, és egyik esetben sem volt igazad.

„Most éppen a 'cuckold' szóra vagy rácsúszva, meg a manginára..
Ám valójában mindkettőt rosszul/rosszkor/rossz helyen használod”

Hát persze, ami rád vagy az uradra nézve sértő, azt rosszkor/rossz helyen használom :)

„Keveset tudsz te rólam ahhoz, hogy megpróbálj stigmatizálni”

Pont eleget, mint ahogy mindenki más is.

„ahol a férfiak egy csoportja számára az önmegvalósítás legmagasabb fokának az elköteleződés mentes, független életmódot tartod, a gyakori partnercserével ötvözve...”

Miért, hol kéne? Független életmódban több létjogosultsága, mint egy kapcsolatban, de te olyan gyökér vagy, hogy még ezt sem érted.

"De őszintén úgy gondolom, hogy, aki nem akarja megtapasztalni, milyen teljesen odaadnia magát valakinek, az soha ne jöjjön rá, mit veszített. Akkor már inkább legyen ez, hazudjon magának ideológiát, vegyen kutyust, macskát, de ne fogja fel soha, miről maradt le."

Ez a szubmisszivitás filozófiája? Aki akarja az megtapasztalhatja, csak aztán ne csodálkozzon, ha pofára esik :)

Womb Rаider 2020.05.16. 12:10:31

@The Cortez: "Pont eleget, mint ahogy mindenki más is.
"

A hit még nem tudás, sokkal inkább a tudás elutasítása..

"Hát persze, ami rád vagy az uradra nézve sértő, azt rosszkor/rossz helyen használom :)"
Amikor ilyeneket írsz, azzal lényegében magadról mesélsz, arról, milyen beszűkült, és butácska , felszínes és sértett is vagy.
Nem is érted, láthatóan, hogy miről hablatyolsz, olyasmiről próbálsz prédikálni, amit csak közvetetten, tévesen ismersz. Az eredménye magáért beszél.

Folyamatosan ítélkezel másokról, miközben semmit nem mersz magadból megmutatni.. ez sokat sejtető. A kapcsolatokról, azok dinamikájáról, az azokban rejlő lehetőségekről és korlátokról filozofálgatsz, de mindez személyes tapasztalásoktól mentes, üres okoskodás.

Volt valaha hosszabb monogám kapcsolatod? Volt valaha tartós és érzelmeken alapuló kötődésed nő felé? Képes voltál valaha kapcsolatot építeni és fenntartani, működtetni? Ezekről mesélj!

A te utad a semmiből a semmibe tart, magányosan, kiábrándultan. Neked még az sem ment, ami a legtöbbeknek legalább ösztön szinten ideig-óráig megvolt.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.16. 15:46:54

@Womb Rаider: Igaz, nem tudhatom. Végül is egyre inkább az látszik, hogy te is csak egy mesemondó vagy. A kéretlen okoskodásaid meg a rendszeres ellentmondásaid erre engednek következtetni :)

Te sértődsz meg az igazságon, majd dobálózol ezzel a ”nem érted” faszsággal. De ha már kiderült, hogy ebben is hatalmas szakértő vagy, akkor definiáld már a manginát :D

Nem ítélkezek folyamatosan, veled ellentétben. Már megint projektálsz.

„miközben semmit nem mersz magadból megmutatni”

Akkora balfasznak kéne lennem, mint amilyen te vagy, aki a neten teregeti ki a szánalmas magánéletét/hazugságait?

„A kapcsolatokról, azok dinamikájáról, az azokban rejlő lehetőségekről és korlátokról filozofálgatsz”

Megint projektálsz. Amúgy meg már filozofálni sem szabad a safe space-etekben?

„de mindez személyes tapasztalásoktól mentes, üres okoskodás.”

Ez ismét a primitív gyanúsítgatásod, miközben semmit nem tudsz rólam. Fogadd el, hogy nem mindenki fogyatékos, hogy a netre szarja a magánéletét/hazugságait. Az üres okoskodásba te meg inkább ne menj bele! :)

„Volt valaha hosszabb monogám kapcsolatod? Volt valaha tartós és érzelmeken alapuló kötődésed nő felé? Képes voltál valaha kapcsolatot építeni és fenntartani, működtetni? Ezekről mesélj!”

Olvasd el az 1-el fentebbit! Most már a monogámia a menő? Eddig lázadoztál ellene. Egyébként a Görög-perzsa háborúkról szenvedélyesen mesélő történelemtanártól is számon kéred a személyes érintettséget, te szánalom? :D

MsIreneAdler 2020.05.16. 22:36:58

@The Cortez: semmi gond nincs azzal, ha nem adod ki a magánéletedet, senkinek semmi köze ahhoz. Engem teljesen hidegen hagy hogyan élsz, engem kizárólag az érdekel, amit írsz. Nem szeretek találgatni, mert én sem szeretem, ha rólam képzelődnek. Persze biztos van oka, amiért így gondolkodsz, és tuti könnyebb lenne megérteni téged, ha ismernénk a háttered, de ez van. Abban szinte biztos vagyok, hogy több bolygónyi távolságra laksz...:)
Két ember őszinte vonzalma, szeretete egymás iránt nem azt jelenti, hogy az egyik behódol, a másik uralkodik. Ez egy normál kapcsolat, mikor két ember kiegészíti egymást, mikor nincsenek játszmák, mikor nem kell folyton gondolkodnod, hogy mit mondhatsz, hogyan viselkedsz. Odaadni magát az embernek valóban félelmetes és kockázatos lehet, és bizony pofára is lehet esni, ha szarul választ valaki. Szóval jól kell választani. Vagy ha nem tudja, nem meri megtenni, akkor még mindig ott a kisállatbolt :)

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.17. 14:29:25

@MsIreneAdler: Örülök. Te legalább nem vagy olyan felelőtlen, szánalmas neandervölgyi, mint a Comb Raider.
Normális esetben nem ezt kéne jelentenie. Azt te is tudod, hogy kevés ilyen ”normál kapcsolat” van. Ehhez nem kell más bolygón lakni :)

MsIreneAdler 2020.05.17. 23:16:47

@The Cortez: hidd el én is több példát látok a szar kapcsolatra, mint a működőképesre. Mi ebből a tanulság: szarul csinálni kurva könnyű, ha ennyi mindenkinek megy, jól csinálni pedig nehéz, de megéri :)

Womb Rаider 2020.05.18. 11:01:01

@The Cortez: "Te legalább nem vagy olyan felelőtlen, szánalmas neandervölgyi, mint a Comb Raider."

Felelőtlen? Azt mér elfogadtam, hogy a cuckold lényegét nem ismered és emiatt próbálod degradáló jelzőként alkalmazni, egyfajta bunkóként.. még azt is, hogy akkor is alkalmazod, amikor az nem helyénvaló.. mint miként a 'mangina' esetében is elköveted újra és újra. Ám azt azért nem hittem volna, hogy teljesen hétköznapi fogalmakkal is hadilábon állsz..

"Fogadd el, hogy nem mindenki fogyatékos, hogy a netre szarja a magánéletét/hazugságait."
Ez nem fogyatékosság kérdése.. másrészt már el kéne végre dönteni, hogy vagy úgy egészében próbálsz támadni, vagy próbálsz mazsolázgatni és bizonyos vét/valós tulajdonságaim alapján ad hominem érvelésekbe gabalyodni.

"Olvasd el az 1-el fentebbit! Most már a monogámia a menő? Eddig lázadoztál ellene. "
Nem lázadoztam, vagy valamit nagyon félreértesz/félremagyarázol.

De oké, lazítsunk.. egyáltalán bárminemű, hosszabb távú kapcsolatod volt/van, ami alapján folyamatosan szakértősködsz? (a monogámia értelmezésének is utána kéne nézned, esetleg több megközelítésének is...)

De mindek is mondom én el mindezt neked, amikor újra és újra előjönnek ugyanezen varázsszavak: feminizmus, projektál, cuckold, mangina.. de soha sehol nem volt bátorságod leírni, hogy te miként definiálod magadban ezeket a szavakat. Azon túl, hogy mindegyik jelentős negatív töltettel bír számodra.. de ez így szok' lenni, ha valaki szűkös ismeretekkel bír a valóságról, ami körülveszi.

És igen, nem szükséges semmit megmutatni magadból, talán még jobb is ez.. de ez az értelemes, logikus érvelés hiányával együtt nem tesz túl hitelessé és komolyan vehetővé.
Képtelen vagy higgadtan és gyűlölet nélkül vizsgálni férfi-nő relációkat, gyakorta általánosítasz, szinte minden alkalommal feltűnik a straw men, kényszeresen próbálsz racionalizálni.. és legtöbbször nem is foglalkozol azzal, hogy érvekkel próbáld alátámasztani a mondanivalód. Helyette kinyilatkoztatsz, bíráskodsz, szelektálsz mások állításait illetően.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.18. 22:42:06

@Womb Rаider: A cuckold részben egy mentalitás is, ha ezt nem látod be, akkor pont, hogy te nem érted a lényegét. A manginát természetesen em sikerült definiálnod.

„a monogámia értelmezésének is utána kéne nézned”

Már miért kéne? Azt sem tudod, azt is én magyarázzam el neked?

„egyáltalán bárminemű, hosszabb távú kapcsolatod volt/van, ami alapján folyamatosan szakértősködsz?”

Átugrottál a tanáros kérdés felett?

„de soha sehol nem volt bátorságod leírni, hogy te miként definiálod magadban ezeket a szavakat”

Ezek a szavak mindenki számára egyértelműek, csak neked kell elmagyarázni őket.

„nem tesz túl hitelessé és komolyan vehetővé. ”

Mióta kell valakinek nyilvános naplót írnia magáról a hitelesség + a komolyan vehetőség érdekében? Úgy tudom kedvenc politikusaid sem csinálják ezt.

„Képtelen vagy higgadtan és gyűlölet nélkül vizsgálni férfi-nő relációkat, gyakorta általánosítasz, szinte minden alkalommal feltűnik a straw men, kényszeresen próbálsz racionalizálni.. és legtöbbször nem is foglalkozol azzal, hogy érvekkel próbáld alátámasztani a mondanivalód. Helyette kinyilatkoztatsz, bíráskodsz, szelektálsz mások állításait illetően.”

Sikeresen megint önmagadból indultál ki.

Womb Rаider 2020.05.20. 15:57:29

@The Cortez: "A cuckold részben egy mentalitás is, ha ezt nem látod be, akkor pont, hogy te nem érted a lényegét. A manginát természetesen em sikerült definiálnod."

Mindkét fogalmat ismerem . Megnyugtatlak, semmilyen értelemben nem illeszkedik egyik sem a férjemre :)
(Persze lövésem sincs, mindez azon túl, hogy próbálsz befeketíteni..azon túl mennyiben releváns és megerősítő a butaságaidat illetően? )

"Már miért kéne? Azt sem tudod, azt is én magyarázzam el neked?"
Nem vagyok rászorulva arra, hogy az ismereteidet rajtad átszűrve gyűjtsem.. és bár nem foglalkozom életvitelszerűen fotelpszichológusként a nagy femináci összeesküvés áldozatainak gyámolításával (veled ellentétben) azért annyit bőven tudok a témáról, hogy megállapíthassam: hülyeséget beszélsz.

"Ezek a szavak mindenki számára egyértelműek, csak neked kell elmagyarázni őket."
Látható, hogy bizonyos szavakra te saját definíciókat alkalmazol, kiforgatod azokat, eltorzítod.

Azért csak érdekes lenne, ha a miheztartás végett tudhatnám, hogy a szokásos érvelési hibáid mögé bújva mit is jelent számodra... nem mindenki számára, amit ugye te maximum sejthetsz, de nem tudhatsz, így megint csak elsunnyogod a konkrét választ.

"Mióta kell valakinek nyilvános naplót írnia magáról a hitelesség + a komolyan vehetőség érdekében? "
Valóban nem.. de talán te is ismered a mondást: aki tudja: csinálja, aki meg nem, az tanítja ;)

És bosszantásul:A férfiak felett eljár az idő.Ismert tény, hogy a felsőoktatásban 18%-al több a nő, a doktori képzések esetében is előnyre tettek szert a nők, több nő szerez tudományos fokozatot, mint pasi :)
Ezzel együtt a munkaerőpiaci pozíciójuk is folyamatosan erősödik, míg a pacákoké értelemszerűen visszaesőben van, a soft skill leveri a nagy arcot, kigyúrt izmot és a tesztoszteronon hízlalt önbizalmat ;)
A robotbiztos munkahelyeket mindinkább nők fogják betölteni.
Helyükre kerülnek a dolgok.. lassan, de biztosan.
Szóval szedjed rendesen a piros bogyót, nehogy felébredj;)

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.20. 23:00:28

@Womb Rаider: „a nagy femináci összeesküvés áldozatainak”

És már megint a hazudozás. Feminácik sem léteznek, mi? Te sem?

„aki tudja: csinálja, aki meg nem, az tanítja ;)”

Ez hülyeség, de rád pont igaz :)

„A férfiak felett eljár az idő”

Megint összekevered a 2 nemet, te kis gendernáci :)

„a felsőoktatásban 18%-al több a nő”

Hála a pozitív és negatív diszkrimináció kettősének.

„doktori képzések esetében is előnyre tettek szert a nők”

Hiába, ha hülyék a munkakörükhöz.

„több nő szerez tudományos fokozatot, mint pasi :)”

És? Olvasd az 1-el fentebbit!

„Ezzel együtt a munkaerőpiaci pozíciójuk is folyamatosan erősödik”

Nem erősödik, stagnál. De ha erősödik, az is csak azt a tényt bizonyítja, hogy semmiféle nőelnyomás nem létezik, csak a hozzád hasonló feminácik fejében.

„a soft skill”

Amik nem léteznek?

„leveri a nagy arcot, kigyúrt izmot és a tesztoszteronon hízlalt önbizalmat ;)”

És még kérdezed miért vagy egy retardált femináci? :)

„A robotbiztos munkahelyeket mindinkább nők fogják betölteni.”

És mik azok? Valószínűleg nem, de ha igen az sem jelent semmit, ha továbbra is a férfiak segítségére fognak szorulni :)

Helyükre kerülnek a dolgok.. lassan, de biztosan.”

Ez már rég megtörtént, csak te meg a hulladék elvtársnőid tagadjátok .

Womb Rаider 2020.05.21. 09:09:59

@The Cortez:
"És már megint a hazudozás. Feminácik sem léteznek, mi? Te sem?"
Léteznek szélsőséges feminista ideológiát képviselők.. ezt senki nem is vonta kétségbe. Ugyanígy léteznek szélsőségesen hímsoviniszta gyökerek (látod, én nem vonom kétségbe a létezésed..) és számtalan példáját látjuk globálisan annak, hogy a hatalmuk messze felette van a 'feminácik ' hatalmának. És végül: nem vagyok femináci. Ezt te találtad ki, de tudjuk, te nem válogatsz az eszközökben..

"Ez hülyeség, de rád pont igaz :)"
Én semmit nem tanítok, csak leírom a véleményem arról, amit te művelsz, ami valamiféle hittérítő-lelki segélyszolgálat-felvilágosító szolgálatnak fogható fel. Küldetéses kis mozgalmár vagy. Képességek nélkül.. Sőt, mintha a blog címében is szerepelne:" school "

"Megint összekevered a 2 nemet, te kis gendernáci :)"
Ja.. és még te beszélsz humorérzékről :) Megijedtél, mi?

"Hála a pozitív és negatív diszkrimináció kettősének."
Miben nyilvánul meg ez a pozitív diszkrimináció? Kifejtenéd? Vagy csak elővetted a femináci kártyát és az ultima rationak szánt: a nőket pozitívan diszkriminálják dumádat?

"Hiába, ha hülyék a munkakörükhöz."
Mire alapozod ezen véleményed? Kifejtenéd? Egy nő ugyan képes magas szintű ismeretek megszerzésére, képes tudományos fokozatot szerezni, de képtelen helytállni a munkájában? Hogy is van ez?

"És? Olvasd az 1-el fentebbit!"
Ez fentebb is ugyanaz a baromság, egy állítás, mögötte az szimpla nőgyűlölet. Egy sértett, buta kisfiú hisztije..

"Nem erősödik, stagnál. De ha erősödik, az is csak azt a tényt bizonyítja, hogy semmiféle nőelnyomás nem létezik, csak a hozzád hasonló feminácik fejében."
Na, most el kéne döntened. Igaz vagy sem? Aztán ha létezik, akkor gondolkodj el azon, hogy milyen valós okai vannak. hogy bár egy nőt kissé macerásabb alkalmazni, mégis hosszú távon jobban hasznára vannak a cégnek..ami miatt kezdik kiszorítani a férfiakat onnan, ahol a borostás arcon és az öblös hangon túl komplexebb képességek is szükségeltetnek (arról se feledkezzünk meg, hogy ez egy folyamat, nagyon hosszú és gyászos történet második fejezete.

"„a soft skill”
Amik nem léteznek?"
Nem léteznek? Ja... hogy az ismereteid erre nem terjednek ki! Az más..

"És még kérdezed miért vagy egy retardált femináci? :)"
Mondom én, hogy frusztrált görcs vagy, nulla humorérzékkel.

"És mik azok? Valószínűleg nem, de ha igen az sem jelent semmit, ha továbbra is a férfiak segítségére fognak szorulni :)"
Nem..igen.. mégsem.. de akkor is... Kicsit határozatlan vagy. lehet, a tudatlanság az oka! Tanulmányozd a témát, korrepetáld magad.
A nők meg eddig se nagyon voltak rátok szorulva, csak egy ideig képesek voltatok függőségben tartani őket. Az idők változnak.. neked sem ártana talán felvenni a lépést ;)

"Ez már rég megtörtént, csak te meg a hulladék elvtársnőid tagadjátok . "
Igen, tudom.. a nők elnyomják a férfiakat, de rájuk vannak szorulva .. ezt már rengetegszer írtad.. Mást is tudsz, vagy önmagad ismételgetni?

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.21. 13:00:02

@Womb Rаider: Legalább elismered, hogy létezel. Nőgyűlölők is akadnak, de még mindig jóval kevesebben vannak, mint ti vagytok.

„És végül: nem vagyok femináci.”

Mitől ne lennél az? Nem én találtam ki, ezt minden értelmes ember látja.

„Én semmit nem tanítok, csak leírom a véleményem arról,”

Csak provokálsz, trollkodsz, férfiakat szidalmazol, meg kamu statisztikákat lobogtatsz :)

„mi valamiféle hittérítő-lelki segélyszolgálat-felvilágosító szolgálatnak fogható fel.”

A hozzád hasonló, nehéz felfogású egyedek szerint :)

„Miben nyilvánul meg ez a pozitív diszkrimináció?”

Nem pozitív diszkrimináció, ha őket könnyebben bejuttatják? A pina kártya létezését is tagadni fogod?

„Egy nő ugyan képes magas szintű ismeretek megszerzésére, képes tudományos fokozatot szerezni, de képtelen helytállni a munkájában?”

Olvasd az 1-el fentebbit! De persze vannak nők, akik értenek a munkájukhoz. Te pont nem tartozol közéjük, mert még a viráglocsoláshoz is hülye vagy :)

„Ez fentebb is ugyanaz a baromság, egy állítás, mögötte az szimpla nőgyűlölet. Egy sértett, buta kisfiú hisztije..”

Ez meg egy agybeteg férfigyűlölő szánalmas csúfolódása.

„mégis hosszú távon jobban hasznára vannak a cégnek..ami miatt kezdik kiszorítani a férfiakat onnan, ahol a borostás arcon és az öblös hangon túl komplexebb képességek is szükségeltetnek”

Ez megint csak a femnáci hazudozásod. Nincsenek jobban hasznára a cégnek. Elég csak jobban megnézni kiket rúgtak ki először a korona kezdetekor. Az meg érthető, hogy haragszol a férfias jegyeket viselő palikra, mivel a tiéd semmi ilyet nem tartalmaz :D

„Nem léteznek? Ja..”

Akkor sorold a hazugságaidat!

„A nők meg eddig se nagyon voltak rátok szorulva,”

Dehogynem. Te is életképtelen vagy egy férfi nélkül.

„csak egy ideig képesek voltatok függőségben tartani őket”

Újabb bizonyíték nélküli, feminista rágalom :)

Womb Rаider 2020.05.21. 13:28:38

@The Cortez: Rémesen színvonaltalan amit előadsz:))))) Röhejes, hogy egyetlen értékelhető konkrétum nélkül teleírsz egy kommentet, és a nagy tehetségedből csak annyira futja, hogy mindent félresöpörsz azzal, hogy de nem, ez hazugság, femináci vagy, ez nem igaz.

"Nem pozitív diszkrimináció, ha őket könnyebben bejuttatják? A pina kártya létezését is tagadni fogod?"
???? Te hülye vagy teljesen? Szerinted el lehet jutni egy PhD-ig a pina-kártyával?

Totál fogalmatlanul vagdalkozol, a képességeidből határán vagy.

" Nincsenek jobban hasznára a cégnek. Elég csak jobban megnézni kiket rúgtak ki először a korona kezdetekor. "
Oké.. ez konkrét.. lássuk a statisztikákat, hogy hány nő és hány férfi veszítette el az állását.

"Dehogynem. Te is életképtelen vagy egy férfi nélkül."
:)))))))))))))))))))))))))) ezzel szedálod magad, igaz? összeomlana a kicsi világod, ha szembesülnöd kellene a valósággal..
Azért azt még megvárom, hogy kifejtsd, hogyan is kalkuláltad ki ezen csacsiságod!

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.21. 22:33:06

@Womb Rаider: Most mire kéne neked konkrétum, már megint?

„Szerinted el lehet jutni egy PhD-ig a pina-kártyával?”

Nem csak a pina kártyával.

Nincs ilyen statisztika. Már megint. Hiába erőlködsz :D

„összeomlana a kicsi világod, ha szembesülnöd kellene a valósággal.. ”

Miért mi a valóság? Nem a férjed faszán kúsztál feljebb? :)
A NYÚL ÜREGE