Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A NYÚL ÜREGE

2020. március 01. 17:05 - The Cortez

Szexrobotok vs. Manginák - Felszámolható-e a manginizmus?

A jövő nője szép, tökéletes testtel rendelkezik, intelligens, kiváló beszélgetőpartner és tampon helyett töltőt dugdos magába. Ezt tudjuk, de vajon hogyan fognak hozzá meg a megváltozott társadalmi körülményekhez viszonyulni a manginák?

3440x1440_px_blade_runner_blade_runner_2049_cyberpunk_movies-1432591_jpg_d.jpg

Jóhiszemű emberként azt mondhatnánk, hogy a jövőben az élethű, megfizethető szexbotok korában, biztosan a manginák is vesznek maguknak egyet, és ezzel együtt megszüntetik saját nyomorukat, illetve önmaguk lejáratását a nők meg az egész társadalom előtt. Ám a férfivaginákat ismerve, reálisan nézve a következők fognak történni: ugyanúgy ingyen pina, jutalomszex reményében beállnak az óbégató picsák-feminácik mögé, azzal együttes erővel démonizálják majd a férfiakat „kizsákmányolás”, „tárgyiasítás”, „balfaszság”, valamint további feminista retardáltságokat pufogtatva. 

Mivel a fejlesztők a nőkkel ellentétben korrektségre törekszenek, így a férfiszexrobotok szintén fellelhetőek lesznek a piacon. A nőszemélyek a balfék manginácik helyett, érthető módon inkább az előbbieket fogják választani. Számukra ez lehetne a mennyország, ugyanis jó áron megkapnák álmaik alfahímjét, aki még akkor is zokszó nélkül kúrogatja őket, amikor már öregek + csúnyák, ezáltal végleg eltűnhetnének a világhálóról a „Hová tűntek az igazi férfiak?” című hiszticikkek. De sajnos nem ilyen egyszerű a helyzet, mert hősnőink ösztöneik végett önsorsrontóak, ezért idővel a minden téren tökéletes szexbotjukat ugyancsak el akarják majd bétásítani. Ha sikerrel járnak megszabadulnak tőle, aztán talán kipróbálnak még párat, ám a sztori vége mindenképpen a keserves őrjöngés, esetleg a férfipinákra való ráfanyalodás lesz.

Abban az esetben, ha a manginák mégis a szexcyborgok mellett tennék le a voksukat, akkor egyértelműen az olcsóbb, másodkézből való, mások által leharcolt, szarrá strapált típust fogják preferálni (már ha egyáltalán lesz olyan, hogy használt szexrobot adás-vétel), mint ahogy jelenleg a hasonló hús-vér nőkkel is teszik.


Kép forrása: itt

147 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://redstyleschool.blog.hu/api/trackback/id/tr10015498822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2020.03.01. 18:27:18

Már másodszor írtad le azt a faszságot, hogy a nőknek is milyen jó lesz, amikor nekik is elérhetőek lesznek az alfa pasi robotok. De ilyen hülyeség csak olyan valaki fejében fordulhat meg, akinek fogalma sincs a nőkről. ;)

A himeknél azért lesz sikeres, és talán a hús vér nőktől is kelendőbb a szexrobot, mert
- a férfinek a nő elsődlegesen a szex miatt kell,
- mire elterjednek és fejlettségben már felveszik a versenyt az igazi nőkkel, addigra nekünk már megnézni sem lesz jogunk a nőket.

Azonban a nőknek a férfiak elsődlegesen nem a szex miatt kellenek, hanem azért, hogy az erőforrásaikkal és a társaságukkal jobbá tegyék az életüket. Egy szexrobot soha sem fog pénzt keresni a nő helyett, és soha sem fog tudni spontán nedvesedést kiváltani a nőben, megbizsergetni azt, pillangórepdesést előidézni a hasában.

Tovább gondolva, az igazi pina ára brutálisan le fog csökkenni, de ezzel párhuzamosan a nők jogai irreálisan elszállnak, metoo lesz a sokadik hatványon, aminek összességében az lesz a vége, hogy senkinek sem fognak kelleni a nők, mert a pina könnyen elérhető lesz, sok lesz belőle olcsón, cserében túl nagy kockázattal.

Ráadásul a buzerálódás is globálisan elfogadott lesz, minden egyes ratyi száj/segg pedig szintén a nőktől veszi el a feladatot. Végeredmény az lesz, hogy kb 2050-re már borítékolható lesz a fehér ember kihalása, és miután a muszlimok utánunk kiírtották a feketéket is, a sárgakkal kirobbantott világháborúban kipusztul az emberiség.

fikázómester 2020.03.01. 19:28:41

"mire elterjednek és fejlettségben már felveszik a versenyt az igazi nőkkel, addigra nekünk már megnézni sem lesz jogunk a nőket" - ez már a jelen, nekem már volt pár konfliktusom azért mert megbámulok minden jó nőt eléggé feltünően, alig van rajtuk ruha de azért zokon veszik ha legelteted rajtuk a szemed azért mert neked nem lehet mert te nem vagy az esetük, ha meg véletlenül egy olyan tiniribancot bámulsz meg amelyik meg nem töltötte be a 18-at akkor rögtön pedofilnek titulálnak, de van erre egy egyszerű megoldás , egy napszemüveg ami eltakarja a tekinteted , idegesek is lesznek a ribik ha meglátnak amikor rajtam van, ma már vannak olyan lencsék amik még ki is emelik a kontrasztját egy jó csaj seggének, és az áttetsző ruhákon is jobban át lehet látni velük a napfényben, én már ki se megyek az utcára napszemüvegem nélkül nappal.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.01. 22:33:42

@Captain Admin: „Már másodszor írtad le azt a faszságot, hogy a nőknek is milyen jó lesz, amikor nekik is elérhetőek lesznek az alfa pasi robotok.”

Külső szempontjából. Társadalmi státuszt nyilván nem várhatnak tőlük.

„De ilyen hülyeség csak olyan valaki fejében fordulhat meg, akinek fogalma sincs a nőkről. ;)”

Mondja az, aki bevallottan a spermára gerjed, meg a nap 24 órájában alfát játszik a neten :)

„a sárgakkal kirobbantott világháborúban kipusztul az emberiség. ”

És azután? Folytasd kérlek!

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.01. 22:34:57

@fikázómester: Ez a szexuális zaklatás kultúrája. Meg kábé erről szól az egész MeToo-hiszti is.

MsIreneAdler 2020.03.01. 23:36:23

Elolvastam az előző "robotos" cikket is. Nőként az a véleményem, hogy, aki életvitelszerűen nem vágyik többre, minthogy belógassa a kolbászt egy kólaautómatába, azzal egy normális nőnek úgysem lenne közös pontja. Szóval nekem tényleg semmi bajom nincs az élethű szexrobotokkal, a férfiak azon részét foglalnák le, akik amúgy is csak vergődnének a pinahiánytól. Tökéletes megoldásnak tartom azoknak, akik bármi okból kifolyólag nem jutnak valódi nőhöz. Komolyan mondom, szerintem semmi gond nincs ezzel a világon. Sőt, talán még olyan haszna is lehetne az egésznek, hogy sok aberrált állat ezeken a masinákon élhetné ki a hajlamait, ahelyett, hogy hús vér nőket zaklatna.
Más kérdés a férfi szexrobot. És itt sajnálom, de nekem is az jön le, mennyire nem ismered a nőket.... A minden kívánságot teljesítő gép lenne aztán az igazi papucs, hisz maga a nő programozná be, és mint ilyen, a nulladik perctől unalmas és férfiatlan. Hogyan lehetne alfa? Ugyan már. Max amolyan vibrátor féleségnek tartanák az ágy alatt a gazdagabb luvnyák, esetleg party kelléknek tudnám még őket elképzelni, mint a chipendale fickókat. De! Egészséges lelkületű nő életében nem pótolja maradéktalanul a férfit, a társat egy gép.

Amúgy te kiket tartasz mangináknak? Mert nekem úgy tűnik, hogy mindenki, aki nem utálja a nőket :), de javíts ki, ha tévedek.

2020.03.02. 07:57:34

@MsIreneAdler: kár reménykedni, ez brutál negatív hatással lesz a nőkre. Gondolj bele abba, hogy már 15-20 éve is gyakorlatilag önkéntes, több éves cölibátusban éltek vígan a fiatal, 20 év körüli srácok, a szabadidejük 90%-át kockulva töltve. A 10%-ban pedig netes pornóval szórakoztak.

Na, ez ma még durvább és méginkább az lesz. Ma a 10 millióba kerülő szexbabák vitatkoznak, vagy bármilyen beallított módon kommunikálnak, folyamatosan tanulnak, hogy a gazdája igényeit a lehető legjobban kielégítsék. Van amelyik kéreti magát, szóban aláz stb. Amint ezek ára lecsúszik 1,5M körülire, beüt a vég. :)

És igen, sok aberráltnak lesz ez kockázatmentes lehetőség. De mi lesz az aberrált nőkkel? :) Mert rengetegen vannak. Vagy azok tömegével, akik nem tudnak beindulni egyáltalán, amíg meg nincs a pasiban az a kis szikra, az a kis plusz stb. :)

Az a realitás, hogy a felső 20% hímnek még jobb lessz a helyzete, úszni fogunk a puncitengerben, de a 80%-nak is jobb lesz,mert bár nem minőségihez, de pinához fognak jutni, plusz ott lesznek a szexrobotok is. Itt a nőknek lesz rossz a helyzete, pláne azoknak, akik szülni akarnak, vagy akik a faszikon élősködnek életvitelszerűen.

MsIreneAdler 2020.03.02. 10:20:03

@Captain Admin: te félreértesz, én nem reménykedem, persze tudom, hogy a normális nők is meg fogják szívni, ahogy eddig is (az élősködő némbereket meg had ne sajnáljam már). Azt is kábé látom, milyen hatása lesz annak, ha a már most agyhalott, kirakatbaba szinten lévő nőkkel megegyező, külsőre ugyanolyan minőségű ám azok igénytelen, elvárásoktól mentes robot változatai forgalomba kerülnek. Talán még az ősi mesterségnek is leáldozhat. És tudod mit? Megértem, ha valaki a probléma mentesebb "modellt" választja. Ezzel együtt őszintén sajnálom, hogy erre igény van, és nagyon szomorú, hogy oda jutottunk, hogy sokan komolyan gondolják, hogy egy emberi lényt, egy társat teljesen pótolhat egy gép. Biztos velem van a baj, de szerintem még egy kisállat sem pótolja az emberi társaságot, szóval ezért megy ez bele ilyen nehezen a fejembe.
De, tartom azt a gondolatot, hogy annak a férfinek, akinek a nő nem csak valami zavaró tényező a pina körül, annak ez nem lesz hosszútávon megoldás. Mint ahogy a kurvázás sem az sokaknak és nem az anyagiak miatt. Valaki szeret a párjával eszmét cserélni, poénkodni, nevetni, spontán dolgokat csinálni. Valaki arra is vágyik, hogy egy nő kívánja, akarja, szedje szét az ágyban. Tudom, be lehet majd programozni, hogy szeressen, alázzon, vagy tudomisén....de mindig tudni fogja a használó, hogy ez nem a valóság. Ez olyan, mintha a NFSt választanád az igazi száguldás helyett.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.02. 15:47:28

@MsIreneAdler: „aki életvitelszerűen nem vágyik többre, minthogy belógassa a kolbászt egy kólaautómatába, azzal egy normális nőnek úgysem lenne közös pontja”

Akkor olvasd el még egyszer azt a cikket. Nem csak jó szeretők, hanem kiváló beszélgetőpartnerek is lesznek.

„a férfiak azon részét foglalnák le, akik amúgy is csak vergődnének a pinahiánytól. Tökéletes megoldásnak tartom azoknak, akik bármi okból kifolyólag nem jutnak valódi nőhöz.”

Ez megint a téma kiforgatása. Kábé erről a női hozzáállásról volt szó az előző cikkben. Igen, nekik is tökéletes, meg mindenkinek aki nem akar börtönben rohadni, gyerektartást fizetni, illetve aki semmilyen módon nem szeretne átbaszva lenni.

„hisz maga a nő programozná be”

Vagy a fejlesztő.

„Amúgy te kiket tartasz mangináknak? Mert nekem úgy tűnik, hogy mindenki, aki nem utálja a nőket”

Megint a kiforgatás :D A választ egyébként megtudhatod az A manginizmus című posztból, továbbá ha felfele görgetsz, majd jobbra tekintesz.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.02. 15:58:30

@MsIreneAdler: „agyhalott, kirakatbaba szinten lévő nőkkel megegyező, külsőre ugyanolyan minőségű ám azok igénytelen, elvárásoktól mentes robot változatai forgalomba kerülnek.”

Mitől lenne igénytelen? Pont, hogy a robot az igényes változat. A külső pedig nyilván nem egyféle lenne, mint ahogy a pornóban is vannak természetes, átlagos csajok.

„Ezzel együtt őszintén sajnálom, hogy erre igény van, és nagyon szomorú, hogy oda jutottunk, hogy sokan komolyan gondolják, hogy egy emberi lényt, egy társat teljesen pótolhat egy gép.”

Ezt már én is leírtam. Azt tudom mondani, hogy késő bánat eb gondolat. Úgy kellett volna viselkedni, nem pedig utólag siránkozni. Ha nem blúzod, akkor ne vedd magadra!

„de mindig tudni fogja a használó, hogy ez nem a valóság.”

Mint ahogy a párkapcsolatban/házasságban élő is, már ha nem balfasz. Szóval nem értem mitől rosszabb a szexrobot. Az is hazudik, de az valószínűleg nem lép le egy gazdagabbal, nem baszik félre, meg nem kezd el MeToo-t ordibálni.

MsIreneAdler 2020.03.02. 21:00:38

@The Cortez:
"Akkor olvasd el még egyszer azt a cikket. Nem csak jó szeretők, hanem kiváló beszélgetőpartnerek is lesznek."

Na igen. Annyira azért remélem nem lesznek élethűek, hogy nemet is mondjanak ;) Bár, mint veszélyforrást, te is írtad, hogy öntudatra ébredhetnek.

"aki nem akar börtönben rohadni, gyerektartást fizetni, illetve aki semmilyen módon nem szeretne átbaszva lenni."

Szerinted tényleg csak ez történhet egy férfivel, ha nővel kezd? Nekem ez az általánosító puffogtatás semmiben sem különbözik a véres szájú feministák által tolt propagandától. Mondhatni ez a férfi mí tú :D

"Mitől lenne igénytelen? Pont, hogy a robot az igényes változat. A külső pedig nyilván nem egyféle lenne, mint ahogy a pornóban is vannak természetes, átlagos csajok."

Te figyu, te annyira nem szoktál hozzá, hogy egy nő egyet ért veled, hogy akkor is vitatkozol, amikor nem kéne. Az igénytelent, úgy értem , nincsenek igényei, pl drága étterem, virág, ékszer satöbbi :) És ne szórakozzunk meg vetítsünk, ha több százezret kiad valaki egy ilyen robotra, és választhat, hogy úgy nézzen ki, mint pl a kedvenc színésznője vagy a szomszéd Terus....hát vajon melyiket választaná... :)?

"választ egyébként megtudhatod az A manginizmus című posztból, továbbá ha felfele görgetsz, majd jobbra tekintesz."

Nem forgattam ki semmit, csak leírtam egy észrevételt. Na, hát megcsináltam a házit, elolvastam a posztot, rájöttem, hogy ilyen "állattal" én bizony még nem igazán találkoztam. Schobert Norbit hoztad példának... Hát nem tudom. Valahogy nem a nők "megmentője" jut róla eszembe, főleg mostanában :). Ő nekem inkább olyan, mint egy kanos tinifiú. Semmi nem fontos, semmi nem számít, csak ép testben ép pina legyen. De az legyen. Azonnal, mindig. Aki szült, aki nem megyek... :D
A többi posztba is belenéztem, és sokkal több kérdés fogalmazódott meg bennem, mint ahányra választ kaptam belőlük :)

Az meg, hogy máshogy állunk a ribancmasina kérdéshez szerintem teljesen természetes. Hidd el, én látom ennek az egésznek a létjogosultságát és az előnyeit is. Te viszont, úgy vettem észre, hogy nem is inkább arra hegyezed ki a témát, hogy ez milyen jó megoldás lesz rengeteg férfinek, hanem inkább arra, hogy majd a csúnya, gonosz, rossz nők megbűnhődnek (és ide egy amolyan rajzfilmes-főgonosz hahotát képzelek)

Santiago Hernandez 2020.03.02. 21:56:12

@MsIreneAdler

"Szerinted tényleg csak ez történhet egy férfivel, ha nővel kezd?"

Igen nagy rá az esély, és semmi garancia nincs semmire. Tudod, felnőtt egy olyan férfigeneráció, akik között számos olyan akad, akinek a szülei elváltak, és semmiképp sem akar olyan sorsot a gyerekeinek, mint ami neki jutott, vagy saját magának olyat, mint ami az apjának. A középkorban a csalfa nőket megkövezték a falu főterén, a szingliséget pedig számos esetben boszorkányság vádjával, majd máglyahalállal illették. Rá voltak kényszerítve arra, hogy tisztességes családanyaként és háziasszonyként funkcionáljanak, ergó -> működő családok ->lelkileg egészséges gyermekek -> fejlődő társadalom, kultúra, reneszánsz, stb. A mai korban rászakadt a nőkre ez a fene nagy szabadság, és társadalmi bomlást okoz, a hagyományos családmodell szétesik. Nem korrekt dolog elnyomni a nőket, de lássuk be hogy muszály, nem megy ez az egyenjogúság nekik, mert a fejünkre nőttek.

@Captain Admin
"Végeredmény az lesz, hogy kb 2050-re már borítékolható lesz a fehér ember kihalása"

Ez már most borítékolható. És kik kerekednek felül? A muszlimok. Elnyomják a nőket? Igen.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.02. 22:27:06

@MsIreneAdler: „Szerinted tényleg csak ez történhet egy férfivel, ha nővel kezd?”

Nem csak ez, de egy férfi hogy lehet biztos az ellenkezőjében? A bizalommal ne gyere, mert arról is írtam már, hogy az a gyávák jelszava :)

„Az igénytelent, úgy értem , nincsenek igényei, pl drága étterem, virág, ékszer satöbbi :)”

Ok, így már értem.

„Te figyu, te annyira nem szoktál hozzá, hogy egy nő egyet ért veled”

Dehogynem. Az is milyen érdekes, hogy élő szóban sok nő egyet ért velem, neten meg már jóval kevesebb.

„rájöttem, hogy ilyen "állattal" én bizony még nem igazán találkoztam. Schobert Norbit hoztad példának... Hát nem tudom. Valahogy nem a nők "megmentője" jut róla eszembe, főleg mostanában :)”

Pedig VT haverod is ebben a ligában játszik, bármennyire igyekszik tagadni :) Schobert csak mostanában nem tündököl a nők megmentője szerepben. Valószínűleg utólag cikinek érezte a 2013-as kirohanását.

„Ő nekem inkább olyan, mint egy kanos tinifiú”

Ez is jellemző a mangikra :D

„hanem inkább arra, hogy majd a csúnya, gonosz, rossz nők megbűnhődnek”

Jelenleg nem a nők vannak szopóágon... Amúgy meg azt mondom, hogy ha a nők elfogadják a szexrobotok érkezésének tényét és felmérik előnyeit, akkor még nem késő összekapniuk magukat. Persze nem a jelenlegi faszkörhintás kurvákra gondolok. A legjobb az lenne, ha felnőne egy normális generáció, bár erre elég kevés esélyt látok, de ha esetleg ez össze is jönne, akkor sem akadályozná meg a technológia fejlődését.

MsIreneAdler 2020.03.02. 23:53:28

@Santiago Hernandez: szerinted, akit belekényszerítettek egy házasságba, szerepbe, az hogy a bánatban nevelt egészséges lelkületű gyereket? Na mindegy. Rossz végéről nézed a dolgokat. Régen nem a kényszerítés meg az elnyomás miatt mentek férjhez a nők, meg gondoskodtak a családról. Na jó, picit azért is, meg hát ugye nem nagyon volt más opció. De a legfontosabb dolog: régen ezt a tevékenységet megbecsülték. Aki jó háziasszony volt meg anya , azt a társadalom elismerte, ebben kellett jónak lennie. Nem, nem kellett szülés után magassarkúban rohannia az edzőterembe, hogy a zura nehogy ne kívánja majd. Nem kellett állást vállalnia, hogy ne nevezzék ingyenélőnek, goldiggernek meg férfi szipolyozónak. Nem mondom, hogy az összes elvárást a férfiak tamasztották a nők elé, sőt inkább azt veszem észre, hogy a nők stuffolják meg próbálják túllicitálni egymást,de így is rengeteg dolog van, amiben toppon kell lennie egy mai nőnek.
A megbecsülést meg sokan össze keverik a majmolással, ajnározással, amivel pl egy pucsító insta celebet éltet a sok nyálcsorgató recskamatyi. Miközben a többször szült nőket leírják, meg legszívesebben eltüntetnék őket a süllyesztőben a striás, kinyúlt bőrükkel együtt. Aztán csodálkozunk, hogy a fiatal lányok inkább mennek csücsörítve pucsítani, mint a szülőszobába masíroznának.
Az egyenjogúsággal nincs semmi baj,az elnyomás sosem szül jót. Egyszerűen meg kellene tanulni alkalmazkodni az új helyzethez valahogy (természetesen mindkét nemnek).

2020.03.03. 07:27:02

@MsIreneAdler: semmi gond a szülés utáni striás, kinyúlt bőrrel sem, ha:
- a nős nekünk szült,
- a nő tesz a javulásért ezen a téren (sport),
- jó anya, jó feleség,
- nem veszi a lelkére a testénen ezt a fajta változását.

3-4 év alatt simán helyre tud állni külsőre egy nő szülés után, ha akar. :) Csak a legtöbb annak akinek már szült, nem akar. De egy új (jobb) jelöltért akár vért izzadva is képesek sportolni. :)

Szerintem férfiként/újdonsült apaként ilyenkor a megfelelő stratégia az, hogy a gyerekünk anyjával akkor kell szexelni, amikor ő akar és úzy, ahogyan neki jó. Minden másra ott a MasterCard és egy olyan szerető, aki alkalmas ezekre az igényeinkre. És mindenki boldog. :)

MsIreneAdler 2020.03.03. 13:39:15

@The Cortez:
"Nem csak ez, de egy férfi hogy lehet biztos az ellenkezőjében? A bizalommal ne gyere, mert arról is írtam már, hogy az a gyávák jelszava :)"

Ez olyan, mintha én azt állítanám, ha egy nő hozzámegy egy pasihoz, akkor tuti családon belüli erőszak áldozata lesz, de az ezer százalék, hogy elnyomják. Ugye? Ilyesmivel szokták riogatni a nőket. A titok annyi, hogy oda kell figyelni az elején . A férfiak hajlamosak a feszes segg, cici miatt elnézni a jellembeli hiányosságokat, utána meg sírnak, hogy "jajj, az én csodás feleségem átváltozott". Dehogy változott, csak egyszerűen nem érdekelt senkit, hogy egy sárkány, mert odatartotta a puncit, és ennyi elég is volt (nyugi, a nők a vastagabb pénztárca, státusszal járó meló , esetleg egy kockahas láttán feledkeznek el magukról).
Én pl. mindig azt figyeltem, hogy a delikvens hogyan viselkedik különböző foglalkozású, társadalmi "rangú" emberekkel, illetve hogy hogyan beszél a családjáról vagy az exeiről. Rengeteg hasznos információt össze lehet szedni ezekből.
Bizalom? Persze az majd kialakul. Rögtön bízni valakiben rohadt nagy hülyeség.

"Jelenleg nem a nők vannak szopóágon"

Ó dehogynem. Robotokkal akarnak pótolni minket? Mi ez, ha nem szopás :D? Viccet félre téve: de. A gyűlölködés, a másik hibáztatása a saját felelősség hárítása éket ver férfi és nő közé. Ezen senki nem nyer.

"Persze nem a jelenlegi faszkörhintás kurvákra gondolok"

Ehhez kapcsolódóan lenne egy pár gondolatom. Ezek a ribancok egyedül faszkörhintáznak, vagy esetleg férfiakkal? (jó, ez a része költői kérdés). Az igazi kérdés : Nem érzed-e esetleg, hogy a körhintát üzemeltető pasik is "picit" tehetnek a jelenségről? Azt vettem észre, hogy őket nemhogy elmarasztalnák, még vállon is veregetik. Ráadásul legtöbbször azok a férfiak, akik elől elhalászta a puncit. Ha jutyubon erről még videót is csinál, hát ő lesz az isten, idézik, linkelik mindenhol. Ez csak nekem fura? Próbálom elképzelni fordítva. Ez olyan lenne, mintha én ajnároznám a pasikat kihasználó nőket, drukkolnék nekik, hogy még több ferfit húzzanak le, miközben azon siránkoznék, hogy nekem már csak a lelkileg összetört, megnyomorított egyedek jutnak.

MsIreneAdler 2020.03.03. 13:53:27

@Captain Admin: kivételesen mindennel egyet értek, amit írtál.
A gyermek után valóban nem kötelező lelakottá válnia egy nőnek, de hagyni kell időt a regenerálódásra (a 3-4 év roppant nagyvonalú, megy az azért hamarabb is :) ;)
Valamint arra rá kell tudni, hogy bizony a gyermekvállalás vissza nem fordítható nyomokat hagy a női testen. Szóval nem azon kell keseregni, ami már nincs, hanem örülni kell annak, ami még van.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.03. 18:25:04

@MsIreneAdler: Nem, nem kellett szülés után magassarkúban rohannia az edzőterembe, hogy a zura nehogy ne kívánja majd.”

Ez megint egy szánalmas túlzás.

„Ez olyan, mintha én azt állítanám, ha egy nő hozzámegy egy pasihoz, akkor tuti családon belüli erőszak áldozata lesz, de az ezer százalék, hogy elnyomják”

Nem, mert kevesebb szemét férfi van, mint nő. De ha ez megnyugtat: a nők sem tudhatják
kihez mennek hozzá.

„Rögtön bízni valakiben rohadt nagy hülyeség.”

Meg amúgy is.

„A gyűlölködés, a másik hibáztatása a saját felelősség hárítása éket ver férfi és nő közé”

És itt hol van bármelyik? Az ékverés meg már rég megtörtént, és rohadtul nem a férfiak kezdeményezték.

„Nem érzed-e esetleg, hogy a körhintát üzemeltető pasik is "picit" tehetnek a jelenségről?”

Miért érezném? Pont, hogy nem ők üzemeltetik. Ha nem lenne kínálat, akkor nem lenne kereslet sem. Ugyanez igaz a hivatásos kurvaságra.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.03. 18:25:54

@Captain Admin: „Minden másra ott a MasterCard”

Ezt tőlem nyúltad, de örülök, hogy tanulsz végre.

MsIreneAdler 2020.03.03. 19:41:16

@The Cortez:
Ez, hogy kevesebb szemét férfi van, ezt honnan vetted :)? Van esetleg bármi, ami alátámasztja ezt, vagy csak úgy higgyem el neked?
Tehát akkor, ha jól értem az eddigieket, a férfiak semmit sem tettek, semmiért sem hibásak, álltak bambán, mint lófasz a lakodalomban, amíg megtörténtek velük a dolgok, a gonosz nők pedig hirtelen átvették a hatalmat a világ felett... Ne haragudj, de elég szánalmas képet festesz így a férfiakról, amolyan pipogya, tesze tosza társaságnak állítod be őket, akikkel bármit meg lehet tenni, szerintem meg egyáltalán nem ez a helyzet.
Azért ezt a körhinta dolgot gondold át. Tudom, hogy elég rámenősek a csajok, de azért ahhoz elég nagy kannak lenni, hogy maguktól, mindenfelé fűzés, rábeszélés nélkül beleugorjanak brébe. Innentől kezdve pedig nekem speciel annyira nem egyértelmű, hogy ki is üzemelteti a hintát.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.03. 19:58:23

@MsIreneAdler: „Ez, hogy kevesebb szemét férfi van, ezt honnan vetted :)?”

Statisztikát nyilván nem tudok felmutatni. Nem kell elhinned, elég ha nyitott szemmel jársz.

„a gonosz nők pedig hirtelen átvették a hatalmat a világ felett...”

Volt, van segítségük.

„nekem speciel annyira nem egyértelmű, hogy ki is üzemelteti a hintát.”

Akinek pinája van.

Reactor 2020.03.06. 00:14:22

Én valahogy nem bánnám, ha lennének ilyen szex-androidok. Hogy ekkora kereslet van rájuk a férfiak részéről, az közvetve azt jelzi - legalábbis nékem - hogy még ez is jobb választás, mint egy valódi nő. Nos, elnézve a mai női felhozatal bő 90 százalékát, nem csodálkozok rajta. Egy átlagpasasnak gyakorlatilag zéró esélye van megtalálni "az Igazit", és boldog holtominglan-holtodiglan kapcsolatra még kevesebb. És mire megtalálná, addigra vélhetően úgy lesz az egész csajozás-témával, mint a nyuszika a medve fűnyírójával...
Egy ilyen szex-android ezt mind megspórolná. Jómagam ugyan nem vásárolnék belőle, de a kereslet-kínálat törvénye alapján támogatom a létrehozását.
Hogy a nők erre hogy reagálnak, nos, leírták előttem, minek ismételjem őket. Gyakorlatilag két kézzel vágják maguk alatt a fát.

MsIreneAdler 2020.03.06. 11:53:07

@Reactor: hátha te akkor meg tudnád mondani, össze tudnád foglalni nekem, hogy mégis mit tudnánk tenni? A többes számot, kizárólag ránk nőkre értem, mert ahogy olvasgattam a férfiak nem tudnak/akarnak tenni semmit, illetve nem érzik úgy, hogy nekik bármit is kellene lépniük a két nem kapcsolatának javítása érdekében. Játsszuk azt, hogy holnaptól minden kérésetek valóra válna. Mit kérnétek? Mi legyen a forgatókönyv, hogy egyetértésben éljen végre a férfi és a nő? Meg hát tudom, hogy picit önző dolog, de esetleg arra is kitérhetnél, mi jó származna nekünk nőknek ebből?
(ez nem provokáció, őszintén érdekelne, mert eddig csak amolyan lőzungokat olvastam, hogy "kapjuk össze magunkat" meg "változzunk". Tök jó lenne konkrétumokat is látni)

Reactor 2020.03.06. 15:44:04

@MsIreneAdler: Jó kérdés...ami azt illeti, nekem a második legnagyobb bizalmasom konkrétan egy lány Budapest mellől, akinek a természete, észjárása, egész felfogása bizony olyan, hogy a legtöbb lány tanulhatna tőle. Mondhatni, őbenne minden megvan ahhoz, hogy konvergáljon a tökéletes nőhöz, még ha olyan, hogy tökéletes, igazából csak elméletileg létezik. Na meg az se mindegy, milyen értékrendet képvisel a férfi...nyilván egy 8 általánost ki sem járt pronyónak más elképzelése van az ideális nőről, mint mondjuk egy egyetemet végzett, intelligens, erkölcsös valakinek...
A probléma többlépcsős, és sajnos magán az emberi természetesen is kellene változtatni hozzá (például végképp eltörölni a fogyasztói társadalmat), az pedig nem megy ám könnyen. Úgy vettem észre, az egyik fő probléma, ami miatt nem tudnak a nemek képviselői értelmesen beszélgetni, hogy meg se hallják egymást. A férfiak racionális alapon érvelnek, a nők érzelmi alapon, tehát mindig el fognak beszélni egymás mellett. Eddigi kapcsolataimban nagyon, nagyon minimális nő volt, akik méltányolták az észérveket egy adott témával kapcsolatban - témától függetlenül. Akármilyen jellegű kérdés merült is fel - párkapcsolat, háborúzás, lehet-e értelmes élet a Földön kívül - szinte mindig az érzelmi szempontokat vették figyelembe, és ennek nyomán alkottak véleményt, illetőleg próbálták tényerőre emelni. A gond ezzel az, ugye, hogy érzelmi alapon nem tűrnek ellentmondást, míg a racionalitás képviselői hajlamosak beismerni, ha egy tudományos elmélet megbukott. Ja, szóval itt van máris egy szép, nagy, kibékíthetetlen ellentét.
Aztán...ööö, az egyenjogúság témája. Ezzel se lett volna semmi probléma, hisz papírforma szerint ebből a férfiak is profitáltak volna, elvégre az egyenjogúságnak oda-vissza kellett volna működnie. Maga a feminizmus már réges-régen elérte a célját, hisz a nők nemcsak hogy szavazati meg egyéb jogot kaptak, hanem még döntési pozícióba is kerülhettek, lásd Angela Merkel, vagy Margaret Thatcher, de a történelem folyamán is volt példa női uralkodókra. És SZVSZ semmivel se szerepeltek jobban, mint a férfiak. Ce Hszi kínai uralkodónőt azóta is csak úgy emlegetik, hogy "A Gonosz Császárnő", valahogy úgy, mint ahogy a gumimacikban meg Zsarnok Igthorn van. Mindegy, lényeg az, hogy mára igazából a feminizmus önmaga paródiájává vált, és egyáltalán nem az egyenlő jogokért, hanem a nők pozitív diszkriminálásáért megy a műsor. A jogokat akarják, az ezzel járó kötelességeket már nem. Az meg külön aranyos, hogy az általuk elkövetett hibákért is a férfiakat okolják, akiknek aztán végképp semmi közük nincs az adott témákhoz.
Meggyőződéses feminista nagyon kevés van, egy kezemen meg tudnám számolni. A javarészük Anita Sarkeesian-botrányhős, vagy érdekfeminista, akik ilyen-olyan haszonért állnak ki az eszme mellett, még akkor is, ha totális baromságról van szó. Sajnos, amíg az ember olyan szinten gyagyás idióta, hogy 2 kiló krumpliért hagyja szétveretni az országot (nemtől függetlenül most), addig aligha látok esélyt itt változásra.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.06. 18:54:54

@MsIreneAdler: @Reactor: A kolléga jókat írt. Nagyjából így vagyok vele én is.

MsIreneAdler 2020.03.06. 22:35:28

@Reactor:
nagyon örülök, hogy írtál, tényleg jó volt olvasni a korrekt sorokat. Sajnos ebben a témában sok férfitől is távol áll a racionális, érvekre alapuló párbeszéd (pl.ugye, több szemét nő van mint férfi. Bizonyíték? Ja az nincs, nyissam ki a szemem, ld. feljebb :D) Mondjuk én valami komoly akciótervet meg feltételrendszert vártam, de így is örülök.
A feminizmus. Úgy gondolom, megtette a dolgát, köszi, hogy tanulhatok, dolgozhatok, szavazhatok, meg hogy nem adnak vesznek, mint egy tehenet. Ez szerintem tök jó. A túltolása viszont mérhetetlen károkat okozott, ez tény. Nekem most erről a női kvóták bevezetése jutott eszembe. Tiszta szégyen. Előbb süllyednék el, minthogy elfogadjak egy olyan előléptetést, amit nem a szakmai tudásomnak, hanem a puncimnak köszönhetek. Érthetetlen számomra, hogy mások nem érzik, hogy ez még annál is degradálóbb a nőkre nézve, mintha pont a női mivolta miatt nem jutna be valaki a vezérkarba. Az utóbbi, szimpla igazságtalanság, a kvóta viszont azt üzeni, hogy a nők önerőből, saját kvalitásaik szerint képtelenek pozícióba jutni, kell a hátszél (ez pedig rohadtul nem így van, legalábbis én nem ezt tapasztalom).
Azzal is egyetértek, hogy az egyenjogúság mellett sok nő fent akarja tartani saját királylány státuszát, illetve ahogy te is mondtad, nem akarja vállalni a jogokkal járó felelősséget.
Azt külön értékelem , hogy leírtad, hogy a legtöbb nő nem meggyőződéses ultra feminista. Mert ez valóban így van. Ezért zavar, mikor egy kalap alá veszik az összes nőt, és nem a nők egy csoportját kritizálják. Például én le nem írnék olyat, hogy a "férfiak verik a nőket" , mert ez így egyszerűen hazugság.
Én próbálok optimista maradni, de valóban egyre nehezebb.

@The Cortez: a kolléga tényleg jókat írt :)

Reactor 2020.03.06. 23:11:09

@MsIreneAdler: Fura madár vagyok, de én a logikát és az észérveket részesítem előnyben. Hatékonysághoz, eredmény eléréséhez hideg fej szükséges. Az érzelmek megzavarják a gondolkodást. Egész csomó szólás, közmondás támasztja ezt alá: A bosszú hidegen tálalva a legfinomabb, a harag/szerelem/pánik rossz tanácsadó, és a többi... :)

Hogy a kérdésedre is válaszoljak, az ideális, illetőleg tökéletes nő mindenkinek más. A józan szempontokon túl nekem pl. nagyon imponálna, ha egy csajos legyőzne Dűne 2000-ben "Lehetetlen" fokozaton (Hard nehézségi szint, 2500 kezdő pénz, 6 ellenség, 0 kezdő egység, tehát a létező legminimumabb beállítás), de nyilván nagyátlagban a férfiak nem ez alapján méricskélnek :D
Az is igen hasznos és jó dolog, ha egy lányt tényleg a belső értékekkel lehet megfogni, és nemcsak a külső vagy az anyagi helyzet dominálna. A külsőre vagy a pénzre épülő kapcsolatok percre pontosan addig fognak tartani, amíg van jó külső, és pénz. Sajnos nem sok olyan nőhöz volt szerencsém, aki bármilyen, külsőségesen túlmutató készséget értékelt volna. Hát...mindegy, ÉN mindenesetre profitáltam belőlük.
A racionalitáson való gondolkodást nyilván általánosságban kell érteni, az olyan őslényekre, akiknél az ököljog dominál, nem igaz a felvetés. Én meg nem fogok megütni nőt, már csak azért se, mert ezzel is csak a hülyeségeiket igazolnám.
Természetesen ha egy nő rám támadna, védekeznék. A "fegyveres civil nem civil" elvét követem, ez szerintem korrekt.

A feminizmus is ugyanott bukott meg, mint a kommunizmus. Papíron tényleg fantasztikus dolognak hangzott, Marxnak nagyon sok dologban igaza volt. Gond akkor lett a dologból, amikor bizonyos emberiség szégyenei (pl. Jozef Sztálin) elkezdték a saját szájuk íze szerint átértelmezni és módosítgatni, aztán ezt a módosított ideológiát ráerőltetni egy komplett nemzetre. Meg is lett az eredménye: 100 millió halott eddig, és még mindig emelkedik a számuk. Marx hiába sopánkodott volna már akkor, hogy hádde' ő eztet nem így gondolta...
Na, a feminizmus, békésebb módon ugyan, de ugyanilyen véget ért. A mai feminista nőben már a készség sincs meg a konszenzusra: az ő szabályai legyenek az irányadók, és punktum, a férfi az kussoljon, mert kétezer évig elnyomták őket, és különben is sexmániás disznó az összes, pfuj, golyó általi kötél nekik...az ilyenekkel fölösleges tárgyalóasztalhoz ülni.
Tehát én a valódi egyenjogúságot támogatom. Kapjon a nő annyi pénzt a melóért, mint a férfi, cserébe ő is kezdeményezhet a férfiaknál. Megtanulok én főzni, mosni, takarítani, cserébe ne legyen "pussy pass" a bíróságokon. És lehetne még sorolni, a lényeg az, hogy maradjon meg az egyensúly, mert ez így lenne fair. Úgy, hogy ide nekem minden jogot, a kötelességek meg nesztek, itt vannak, na ÍGY nem működik, és nem is fog. Ennek az egyik végterméke a szex-android.

Szubrina 2020.03.07. 14:51:58

@MsIreneAdler: " A többes számot, kizárólag ránk nőkre értem, mert ahogy olvasgattam a férfiak nem tudnak/akarnak tenni semmit, illetve nem érzik úgy, hogy nekik bármit is kellene lépniük a két nem kapcsolatának javítása érdekében."

Nesze bazmeg itt az igazság...ülnek a picsájukon és tátott szájjal várják a sültgalambot, sörivás, közben nézik a focit a horgásztó mellett, pecabot belógatva, a földön mellettük hever a kitöltött tippmix és mindeközben szétbaszható seggekről fantáziálnak a töpörödött pöcsükkel és egybites szexuális kultúrájukkal, illetve tinderen írják a Nobel-díjat érdemlő kreatív ismerkedő dumát "szia, hogy vagy?"...

Ahelyett, h valóban fejlődnének, tennének valamit azért, h értékessé váljanak, egyenértékű partnerré egy nő számára, felelősséget vállaljanak magukért és az eljövendő családjukért és annak jólétéért, inkább szart se tesznek csak kurváznak, pornót bambulnak és hazudnak, h összejöjjön egy kósza baszás. Ha pedig egy nő gyereket akar, akkor szembe kell köpnie magát és nagyon mélyre lealacsonyodni ezekhez a véglényekhez.

De bár ne így lenne Istenem! Bár létezne olyan, aki nem ilyen, bár legalább messziről megcsodálhatnám eme példányt!

Szubrina 2020.03.07. 15:19:12

@Captain Admin: A szeretős sztori kizárva, ha nem vagy képes a farkadat csak az asszonyba lógatni, akkor ne nősülj meg apukám! Engem, ha valaha férjhez megyek, egyszer fog csak megcsalni és levágom a pöcsét, majd megetetem vele az fix.

Aztán remélem átvállalod a szülést is a nőktől, mert látom elég nagy elvárásokat tudsz támasztani azzal kapcsolatban, h a nő 1 évig hordja a büdös spermaszökevényedet a szíve alatt aztán még 3-4 évig azért sportoljon, h a töpörödött pöcsikéd még megkívánja...csoda, ha ma nők rettegnek a szüléstől, amikor a férfiak olyan elvárásokat támasztanak fizikálisan, ami konkrétan mission impossible. Sokan még a gyerekre is veszélyes császárt is bevállalják, nehogy apu minipöcsének ne legyen megfelelő a gyermeket megszült puncika...
Egyenesen okádni tudnék ettől az egésztől....

Az ilyen emberek és kommentek erősítik meg bennem azt az elhatározást, h inkább egyedül, mint ilyen véglényekkel leélni egy életet...

2020.03.07. 15:29:30

@Szubrina: isten őrizz, hogy egy ilyennek szülj! Szülj olyannak és élj olyannal, amilyet csak szeretnél! ;)

Szubrina 2020.03.07. 15:31:52

@Captain Admin: Ismered a mondást, hogy "Minden férfi egyforma"?
és akkor lehet válogatni, kösszép...

2020.03.07. 15:41:30

@MsIreneAdler: a kérdés jó, de pl én már többször megválaszoltam.

Ugyanazt tudom tanácsolni minden nőnek, mint amire a lányom próbálnám nevelni. A mai nyugati társadalomban egy nőnek, akinek fontos a hosszútávú párkapcsolat, gyerekkel, házassággal stb, annak az optimális életút ilyen szempontból a következő:

Fiatalon (<20) olyan fiúval összeállni, aki külsőre nagyon az esete, akivel nagyon működik a kémia és a szex. A következő évtizedben végig támogatni, mellette lenni és elnézni az esetleges félrekúrásait (ésszerű keretek között). (Ez lesz az ára annak, hogy később amikor a nő szexpiaci értéke már a béka feneke alatt lesz, a férje mégsem hagyja el).

Majd pedig túl a 30-on kiélvezni, hogy egy olyan pasival él együtt és olyannak szült, aki addigra bármikor nagyon könnyen lecserélhetné ha akarná. De miért tenné? :)

Aztán túl a 30-35-ön kinyitva a kapcsolatot be lehet pótolni a korábban kihagyott élményeket és kiélni a hipergám ösztönöket. Ennyi a képlet. Teljesen igazságos. Sokkal igazságosabb, mint bármelyik átlagos hím helyzete bármelyik életszakaszában.

2020.03.07. 15:42:27

@Szubrina: oké. Akkor ha csak a külső megerősítés kell, akkor tőlem megkapod. Indulhatsz is pinát nyalni! Hidd el, jó dolog. :D

Szubrina 2020.03.07. 15:46:35

Attól, h kénytelen vagyok cölibátusba vonulni a "fajtád" miatt még nem leszek homoszexuális...igazi egybites gondolkodás, de hát mi más várható a kor férfijától.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.07. 16:08:05

@Szubrina: „ülnek a picsájukon és tátott szájjal várják a sültgalambot”

Megint magadból indulsz ki. Semmi másról nem szól a szánalmas blogod, csak a sült galamb várásról.

„sörivás, közben nézik a focit a horgásztó mellett, pecabot belógatva, a földön mellettük hever a kitöltött tippmix és mindeközben szétbaszható seggekről fantáziálnak a töpörödött pöcsükkel és egybites szexuális kultúrájukkal, illetve tinderen írják a Nobel-díjat érdemlő kreatív ismerkedő dumát "szia, hogy vagy?"...”

Már is elkezdheted szájba baszni a feminista anyádat!

„egybites szexuális kultúrájukkal”

Írja az, aki még az análhoz is hülye, meg fogalma sincs arról mi az a szubmisszió.

„Ahelyett, h valóban fejlődnének, tennének valamit azért, h értékessé váljanak,”

Mást sem tesznek, ellentétben a hozzád hasonló feminácikkal.

„mindeközben szétbaszható seggekről fantáziálnak a töpörödött pöcsükkel”

Még mindig jobb, mint a te szétbaszott, tág pinád.

„csak kurváznak, pornót bambulnak és hazudnak, h összejöjjön egy kósza baszás.”

Inkább, mint a te fajtád. A hazudozást meg igénylitek.

„Ha pedig egy nő gyereket akar, akkor szembe kell köpnie magát és nagyon mélyre lealacsonyodni ezekhez a véglényekhez.”

Nyugi, senki nem akar egy olyan elbaszott életű szartól gyereket, mint amilyen te vagy.

„Bár létezne olyan, aki nem ilyen, bár legalább messziről megcsodálhatnám eme példányt! ”

Nem 40 évesen kell keresgélni. Rengeteget megcsodálhattál már, de a normálisak értelemszerűen magasról leszarnak téged :)

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.07. 16:10:12

@Szubrina: A férfiak vonulnak cölibátusba a te fajtád miatt. Mondjuk mindenre ott a Master Card, neked nem :D

„igazi egybites gondolkodás, de hát mi más várható a kor férfijától. ”

És a kor nőjétől? Pár sorral feljebb megtapasztalhattuk...

MsIreneAdler 2020.03.07. 16:14:39

@Reactor: ha te furán érzed magad, akkor gondold el, milyen, mikor nőként gondolkodsz racionálisan, következetesen...
Nézd a nők, ha játszanak szerintem inkább stratégiai vagy valamilyen MMO esetleg MMORPG játékot tolnak, szóval nem olyan lehetetlen, hogy találsz valakit, aki megfelel ennek a feltételnek. A Dűne esetében viszont csakis az erősen 30+ korosztályban reménykedhetsz, ők még talán emlékeznek rá... :D
Azt kell mondjam nem csak a nők is roppant sekélyesek. Én azt tapasztaltam, hogy ha van pl. egy nőn 5 kiló plusz, az már kövér, kuka, jöhet a következő. Szeretheti a pasit a sírig, lehet teljesen normális, esélyt sem kap. Ám ha kerek seggű jellemhulladék, az már jöhet. A test olyan szinten fontos szerepet kapott, hogy az már nem normális. Persze, ne legyünk már teleszart búvárruhák, meg ne kelljen már oxigénpalack egy laza sétához, de teljesen eköré építeni egy életet marhaság. Én ezt is látom a szex android kifejlesztésének a hátterében. A full extrás külsejű nők ugye nem állnak szóba mindenkivel (miért is tennék?), viszont egy átlagos külsejű nő meg már nem üti meg az átlagos vagy akár annál is gyatrább pasik ingerküszöbét. Ez nem is csoda mondjuk, ha csak rápillantunk bármelyik agyonretusált reklámra, ott az amúgy is átlagon felüli nőket tunningolják ezerrel.
Amúgy meg közel sem jár annyi előny egy nőnek, mint ahogy az erre szakosodott oldalakon hangoztatják, inkább csak felfújnak egy-egy esetet, ahol valami golddigger kurva kiforgatja a "gyanútlan" férfit a vagyonából. Nem aranyásó ribancnak lenni ugyanolyan szívás, mint átlag pasinak, hidd el.

Szubrina 2020.03.07. 16:22:10

@The Cortez: Jaj geci, miért kell mondatonként válaszolni?
Ez olyan kibaszott idióta szokás, tisztában vagyok vele mit írtam, de ha nem akkor visszaolvasom, ez megint az egybites gondolkodásodből fakad...

Már 30 éve kersem lassan azt a férfit, akit legalább távolról megcsodálhatnék, fantasztikus jelleme miatt, az análszexről te nem tudsz szart se a szubmisszióról meg végképp...
mert te a BDSM pornóból edukálódsz.

Hogy írhat valaki, aki olyan butageci, mint te ilyet a blogjára, aki még azt se tudja, h az análszex milyen fizikális károkat okoz a testben:

"A piros pirulás irányzat, valóságérzékelés, mentalitás, életstílus megismerését segítő, formabontó kurzus a szólásszabadság, a kritikus gondolkodás és a józan ész mentén. "

Józan ész? Egy hímsoviniszta, nőket lenéző és szexuális segédeszközként használó utolsó, kibaszott mérgező métely vagy a Föld hátán.

Szubrina 2020.03.07. 16:33:26

@The Cortez: Az a baj, h te azokkal az infókkal is gonoszkodva fogsz viasszaélni, amiket itt megosztok (ezért inkább nem teszem), de hidd el, h nem véletlenül alakult ki ilyen negatív vélemény bennem a férfiakról és mindez úgy, h tudom, h valamilyen szinten nem tehettek arról, h ki lettetek herélve, sajnos a feminizmus arra alapozott, h a nők mindenre képesek, amire a férfiak, plusz a női képességek...

ma már egy férfinak extrán kell teljesítenie, h egy nőt legalább alulról megközelíthessen bármiben is...ez van bazmeg...a fizikai fölényetekkel ebben a világban szart se értek...

MsIreneAdler 2020.03.07. 16:38:14

@Szubrina: hú neked a foci meg a horgászás tényleg nagyon beakadt :D. Ne érts félre, mindenkinek meg van a maga fejlövése, vörös posztója, még nekem is.
Jó hír, hogy vannak még igazi férfiak. A rossz hír viszont, hogy én úgy látom csupán két verziójuk létezik, vagy egymás kezét fogják, vagy már úgy 10-15 éve egyetlen nő mellett élnek, aki anno hitt bennük, aki jól tartja őket kajával, pi(n)ával, esetleg szült pár gyereket is neki. Nagyon ritkán előfordulatnak még vadon élő példányok, de ott általában valamilyen nagyobb kompromisszumot kellene kötnie egy nőnek a kapcsolatért. Hát így.
Pocskondiázásba meg kár belemenni, ettől nem lesz jobb senkinek. Te is csak felidegesíted magad, a másik hozzáállasa sem fog változni ettől. Felesleges.

Szubrina 2020.03.07. 16:48:25

@MsIreneAdler: Én azért még reménykedek, hogy van olyan, aki esetleg valami csoda folytán szerencsétlenül járt azon ritka manipulatív hülye picsák által, akikből szerencsére nem sok van, de azért van és ezért még egyedül van, felőlem simán lehet fiatalabb is, esetleg özvegy...

Ha meg nincs ezt már láthattad tőlem korábban is, akkor is túlélem, az életben annyi gyönyörűség van a sok mocsok mellett, például egy kutyával játszani, sétálni az erdőben, hallgatni a madarak csicsegését, nevetni szívből egy jó poénon...túl fogom éni, ha ez a sorsom...vagy megölöm magam...a lehetőségek tárháza végtelen.

MsIreneAdler 2020.03.07. 16:54:44

@Captain Admin: nem teljesen hasznavehetetlen az ötlet. Bár nekem kissé labilis. Honnan gondolod, hogy miután a férfi fiatalkorában sorra alázta megcsalásokkal a nőt, utána nem fogja kibaszni őt "hálából"?. Erre építeni egy életet, hogy tizenévig csak tűrjön valaki, hogy akkor hátha nem hagyják el, szerintem szánalmas. A másik gyenge pont pedig az, amikor a nő számára is kinyílna ez a kapcsolat, a legtöbb férfi ugyanis nem ilyen liberális gondolkodású a női megcsalást illetően, mint te.
Az utolsó rinya-mártír mondatért meg egyenesen kár volt :D

2020.03.07. 17:04:31

@MsIreneAdler: onnan gondolom, hogy az ilyen felállású kapcsolatok a környezetemben atom stabilan működnek. A fasziknak kényelmes, semmi értelme nem lenne bontani a viszonyt, és elvált gyerekeket nevelni, a nőknek pedig kifejezetten előnytelen lenne kilépni.

Ha fiatalon jól választott a nő, nem oedig az irreális és elérhetetlen jelölteket hajkurászta, akkor 15-20 évvel később olyan faszija van, aki nem csalta ész nélkül, és szempont neki a nő is.

Én sem csaltam soha ész nélkül a nőimet. Mindet megcsaltam, de a legtöbbször a leginkább féltékenyt és feleslegesen drámázót. A legkevesebbszer pedig azt, amelyik teljesen mellőzte ezeket, és a megcsalásaim ellenére is szempont maradtam neki.

Ti választjátok meg a partnereteket a saját szempontjaitok szerint. Ha a kirakat a fontos, akkor belüo lesz a rohadás. Nem bonyolult ez. :)

Szubrina 2020.03.07. 17:15:00

@Captain Admin: "Ha fiatalon jól választott a nő, "

Na látod úgy választanak párt az emberek, h önismeretük teljes hiányában szenvednek, ezért hát nincsenek is elvárásaik, mert még magukat sem ismerik, eredmény, válás...

Inkább hosszú egyedüllét kéne mindenkinek és amikor már eléggé megismerte magát mindenki, h ő maga milyen ember, mit tud nyújtani, mire van szüksége, akkor jöhetnének létre a jól működő kapcsolatok. Én éppen itt tartok, jöhet...

Ezekben a fiatalon köttetett házasságokban minden férfi félrekefél...azért tudom, mert nálam rendszeresen kopogtatnak, mert ugye szingli vagyok...

2020.03.07. 17:20:54

@Szubrina: sehol nem írtam, hogy nem dugnak félre a pasik. Én mindig azon a véleményen voltam (a fenti kommentemben is), hogy aki faszinak lehetősége van, az mind félredug. De ebben mi az új?

Vagy te tényleg azt hiszed, hogy bármelyik nőnek is jár, hogy ne dugjon félre a szintben fölötte lévő pasija? :) Ülj le, mert ez most sokkoló lesz neked!
Nem jár és nem is jut ilyen egy nőnek sem. :)

Szubrina 2020.03.07. 17:30:26

@Captain Admin: Rendben a nőnek nem jár, de miért nem akarsz magad előtt tetszelegni azzal, h jó emberré váljál?
Szerintem a hűség nem csak a másik emberről szól, hanem magadról, h milyen ember akarsz lenni, jó vagy egy szar nulla, senki, értéktelen fasz, mert a megcsalástól azzá válsz?
Gondolod, h egy nő, főleg ha nimfo, nem kívánhat meg ezer és ezer útjába kerülő faszt?
Viszont az már saját döntés, h melyikbe vagy bármelyikbe is beleül-e.

Mondom én, h értéktelen hulladék a ti nemetek és a remény akkor hal el bennem végleg, amikor ti ezt még büszkén vállaljátok is és mételyezitek ezzel a sok butageci gondolattal a világot és ez nem feminizmus pöcsfejkém, hanem éppen ellenkezőleg a valódi értékek hirdetése részemről.

De azért térjünk rá, h nem jár a nőnek a hűséged, de a szaros alsód kimosása azért jár neki...omájgád, remélem nem kerülsz nők közelébe max. pénzért!

MsIreneAdler 2020.03.07. 17:36:17

@Captain Admin: na én sem véletlenül írtam, amit írtam. Én olyat láttam, hogy a nő eltűrt mindent, még egy titkárnőtől született gyermekből sem csinált problémát, aztán mire ment vele? Ötven évesen kibaszták, mint macskát szarni. Egy ideig vigasztalta, hogy de hát a többi nőt nem vette el a pali, egészen tavalyig, amíg hozzá nem ment egy alig 40 éves nő... Van, akinek belefér a megcsalás, van akinek nem. Szerintem inkább a legfontosabb, hogy a nő őrizze meg a méltóságát. Soha ne gondolja a férfi, hogy bármit megtehet büntetlenül.

2020.03.07. 17:46:05

@Szubrina: te, szubi! Részletezd már nekem, hogy milyen fizikai károkat okoz az análszex?!

Szeretnék tanulni! A leghosszabb kapcsolatom 10 és fél évig tartott, az első alkalom amikor seggbedugtam, az a megismerkedésünk első hetében volt. Utána számolj átlagosan heti 2 alkalmat végig a 10 éven keresztül! Makk egészséges volt a csaj, legjobb tudomásom szerint ma is az.

De volt szűz csajom is, akit fél évig dugtam seggbe, és csak utána lett szűztelenítve a pincija. Majd ezután 5 évig dugtam a seggét is, szinte minden alkalommal amimor szex volt. Semmi gondja nem volt.

Ismerek ribanckurvát, akit egész életében kúrtak seggbe is, mert imádja, de az elmúlt 15 évben rendszeresen öklözik is. Minden rendben vele is. Szóval...? :)

2020.03.07. 17:58:02

@Szubrina: kriston andrea csak a problémás esetekkel találkozik. A nem problémásakkal nem. Már csak az arányukat kellene tudni. ;)

MsIreneAdler 2020.03.07. 18:03:59

@Szubrina: persze, lehet szerencséd. De egy korunkbeli férfinek már általában ott van 1-2 gyerek meg az ex, ezért írtam, hogy nagyobb kompromisszumot kell kötni velük.
Szerintem van előnye annak, hogy fiatalon kezdjen két ember közös életet. Egyrészt kevesebb a rigolya, rugalmasan tudják kezelni a problémákat, könnyebben össze tudnak szokni. Másrészt a közösen felépített életüket sokkal jobban becsülik később, ezért nem szaladnak rögtön válóperes ügyvédhez az első komolyabb nehézségnél. Tudod azt, akivel vállt vállnak vetve, adott esetben szarban, sárban túrva együtt keccsöl az ember, azt olyan mélységesen lehet szeretni és tisztelni, hogy azt szavakkal nem lehet leírni. Akivel nulláról, sőt mínuszról építkezel, akivel sírva, röhögve eszed a zsíros kenyeret hó végén, de legalább a vadiúj járólapban gyönyörködsz közben... Azt is megértem, aki nem vágyik/vágyott erre fiatalon, nyilván sokan úgy gondolják, hogy jobb egy kész valamiben helyet foglalni.

2020.03.07. 18:05:18

@Szubrina: már ugyan miért ne lehetne egy a világot (és a nőket) reálisan látó ember jó ember attól, mert a kapcsolataiban más nőkkel is dugott, nem csak a fix nőjével? :)

Az amúgy megvan szubi, hogy miután nekem felsoroltad egy kommentedben, hogy hányan basztak meg eddig életedben, monogámiáról papolsz? :D

Annyira buta vagy, és olyan vehemensen tolod a kis mondókád, hogy ez már aranyos. ;)

Szubrina 2020.03.07. 18:07:01

@Captain Admin: Valóban az igazi problémás esetekkel a proktológusok találkoznak...Léteznie se kéne ilyen szakiránynak, csak mondom!

Te vagy borzasztóan buta és felszínes, de semmi aranyos nincs benned, inkább hidegrázós.

Szubrina 2020.03.07. 18:08:50

@MsIreneAdler: Te melyik világban élsz? Mert én abban, amiben két házasságra három válás jut.:OOO

Szubrina 2020.03.07. 18:12:45

@Captain Admin: Ha nem vagy hűséges jó ember már nem lehetsz, egyébként Puzsér is nyomja ezt a faszságot...

tehát ha valakinek odaadom a szüzességem, mert megbízok benne, mert magamból indulok ki, h én nem hazudok, tehát azt gondolom a másik is őszinte velem, a férfi, akkor ha elhagy 23 éves koromban többé ne basszak senkivel? Ez netto faszság.

Számomra a monogámia azt jelenti, h ha szeretek valakit és együtt élek vele párkapcsolatban vagy házasságban nem tekintgetek ki a kapcsolatból, se a tudtával, se a tudta nélkül, mert így helyes.

Ti azért választjátok a megcsalást, mert kényelmes...hiszen, suttyomban csinálod, izgalmas, viszont akkor is ki lesz mosva a ruhád, otthon vár a meleg kaja és ha béna voltál és nem sikerült hazudnod magadnak friss, recsegős puncit, akkor is otthon van, akibe belelógasd a hazúg pöcsödet....

2020.03.07. 18:14:15

@MsIreneAdler: lehet szélsőséges példákat írni reggelig, csak értelme semmi.

Azzal az életúttal van a legnagyobb esélye egy nőnek egy normalis, és számára is kielégitő kapcsolatra, amit leírtam. Ezért írtam, hogy az az optimális line. Nem garantál semmit, de az esélyei úgy a legjobbak.

Amúgy meg ez a dolog évről évre nehezedik mindkét tábornak. Első körben a másik nem alap igényeivel kellene tisztában kennie mindenkinek. A nők mit akarnak a férfitől, a férfinek mire kell a nő stb. Utána a saját igényeit kell letisztázni mindenkinek, aztán tudatosan keresni és választani. Ennyi a titok.

De ma csóró, balfasz, fogatlan 2 kezi munkások akarnak fitnessz modellekkel pornós kúrásokat eszközölni, és analfabéta szottyadt ribancok akarnak milliárdosfiataljóképűintelligens pasit. A közösségi oldalak, a média felszibesgecivé nevelő hatását meg egyszerűen ki kell iktatni valahogy! Én pl csak olyan nőt tudnék már emberszámba venni, akinek nagyon lebutított a fb profilja. Akinek kirakat, az szót sem érdemel. Szerencsére vannak még normális nők azért, de meg kell tanulni szűrni, enélkül nem megy.

2020.03.07. 18:16:55

@Szubrina: miért ne kellene léteznie? Rengeteg embernek van aranyere pl attól, mert az utóbbi párszáz évben nem gugolva, hanem ülve szarunk. Ha emiatt buktál eddig pasit, mert nem engedted seggbe, akkor most szólok, hogy kezdd el nyugodtan kitanulni a dolgot, semmi bajod nem lesz, de talán összeakadsz egy balekkal, akinek emiatt leszel annyira értékes, hogy megtartson.

Szubrina 2020.03.07. 18:20:44

@Captain Admin: Bocs, de maximálisan hetero pasi az ideálom, nem pedig a L Á T E N S B U Z I K!:DDD

Szubrina 2020.03.07. 18:22:08

@Captain Admin: Ebben? Az, h észrevettem a blogodon, h te T A N Á C S O K A T akarsz osztogatni embereknek, hát hogy a picsába, a világ tényleg megérett a pusztulásra, minél előbb, ANÁL jobb!

Szubrina 2020.03.07. 18:46:27

@Captain Admin: A második bejegyzésedben már kezded kapizsgálni...nem akárki fogja az én pofámat befogni, ha bírja és természetesen, ha akarja.

Szubrina 2020.03.07. 18:47:07

@Szubrina: @Captain Admin: jav* bekezdés nem bejegyzés... elírtam

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.07. 18:52:18

@Szubrina: „Ez olyan kibaszott idióta szokás, tisztában vagyok vele mit írtam, de ha nem akkor visszaolvasom, ez megint az egybites gondolkodásodből fakad..”

Ez egy bevett szokás az interneten, csak az olyan sutyerákok nem tudják, mint amilyen te vagy.

„Már 30 éve kersem lassan azt a férfit, akit legalább távolról megcsodálhatnék, fantasztikus jelleme miatt”

Lejjebb kell adni az igényekből. Főleg kiöregedetten, elhízottan. Ennek melyik részét nem vagy képes felfogni?

„az análszexről te nem tudsz szart se a szubmisszióról meg végképp..”

Te meg béna, gyáva szar vagy hozzá, ezért démonizálod. A szubmisszióhoz te vagy fogyatékos, mivel számodra annyi a szub szerepkör, hogy be van kötve a szemed :D

„Egy hímsoviniszta, nőket lenéző és szexuális segédeszközként használó utolsó, kibaszott mérgező métely vagy a Föld hátán. ”

Még ha így is lenne, akkor sem lenne tőled komolyan vehető ez a vélemény, amikor megtetesítesz mindent, ami rossz a mai hulladék kurvákban, meg az agybeteg, férfiutáló feministákban.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.07. 18:54:11

@Szubrina: Mégis a nők életképtelenek a férfiak nélkül. Te vagy erre az élő példa :)

Az okokat meg nem kell felsorolnod. Alfa özvegy vagy, vagy csak simán magasak az igényeid. A megerőszakolós sztorid is egy jó nagy kamu lehet.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.07. 18:56:50

@Szubrina: „azon ritka manipulatív hülye picsák által, akikből szerencsére nem sok van”

Tényleg nincs sok. Csak úgy kábé 90%. És párszor már bebizonyítottad, hogy te is közéjük tartozol.

Szubrina 2020.03.07. 18:57:36

@The Cortez: Te egy kibaszott sötét, pszichopata fasz vagy, ami önmagában abszolút nem ritkaság a mai világban, ami viszont őszintén rémisztő, h ebben a mocskos világban, te még az észt merészeled osztani abból a két agysejtből, ami neked is megadatott.

Hát így ennyi...keptön admin meg csillogómakk és társai cimboráiddal eljön majd az ítélet napja és akkor könyörögni fogsz akár csak egy kifordult végbélért is, mert olyan fájdalomban lesz részed, amit életed során összehoztál magadnak.

Gondolom nem először írom, h kérlek ne látogasd a blogomat én se fogom a tiédet, ignoráld a kommentjeimet, úgysem tudod felfogni az egybites agyaddal, te szarosfaszú seggfej!

Szubrina 2020.03.07. 18:59:49

@The Cortez: Nem tudok senkit manipulálni, valószínűleg azért, mert nem is szeretnék.
Őszintén kimondom mit akarok, ehhez nincsenek hozzászokva az emberek, mert ugyanolyan hazugok, mint te is és mindig magukból indulnak ki.

Neked is frankón megmondom, h egy utolsó, tróger, nulla, senkinek tartalak és lepereg rólam minden szavad, mert egyszerűen nem érsz fel a lelki nagyságomhoz.

MsIreneAdler 2020.03.07. 19:06:45

@Szubrina: nem mondtam egy szóval sem, hogy a legtöbb házasság nem egy nagy kalap szar. De magát a házasságot okolni a válásért olyan, mint az életet a halálért. Nem minden házasság megy tönkre, akik hajlandóak tenni egymásért, tolerálni egymás baromságait, kitartani egymás mellett, ott nagyobb az esély rá, hogy együtt maradnak.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.07. 19:17:37

@Szubrina: „Te egy kibaszott sötét, pszichopata fasz vagy, ami önmagában abszolút nem ritkaság a mai világban, ami viszont őszintén rémisztő, h ebben a mocskos világban, te még az észt merészeled osztani abból a két agysejtből, ami neked is megadatott.”

Megint az pofázik, aki eleve szöveget sem bír értelmezni. Ja meg retardált aspergeresnek vallja magát :D

„Hát így ennyi...keptön admin meg csillogómakk és társai cimboráiddal eljön majd az ítélet napja és akkor könyörögni fogsz akár csak egy kifordult végbélért is, mert olyan fájdalomban lesz részed, amit életed során összehoztál magadnak.”

Vicces, hogy te ugatsz pszichopátiáról :) Az ítélet napja számodra remélhetőleg már most eljött.

„Gondolom nem először írom, h kérlek ne látogasd a blogomat én se fogom a tiédet, ignoráld a kommentjeimet, úgysem tudod felfogni az egybites agyaddal, te szarosfaszú seggfej! ”

Most is ki a geci jött ide? Továbbra is te fogsz idejárni őrjöngeni. Ismerem már a hazug, gerinctelen fajtádat :)

„és lepereg rólam minden szavad”

Ahhoz képest mindegyiken kiakadsz.

„mert egyszerűen nem érsz fel a lelki nagyságomhoz. ”

Milyen lelki nagyságról ugatsz te szerencsétlen? :D Mi lenne az? Amikor átkozódsz, közben másokat pszichózól, te életképtelen lúzer? Vagy amikor pofázol a félrebaszás=rossz emberségről, aztán arról mélyen kussolsz, hogy más foglalt emberekkel baszattad magad? Na elmész te az alkoholista kurva anyádba! :D

MsIreneAdler 2020.03.07. 19:18:33

@Captain Admin: alapvetően én is működőképesnek gpndoltam, azt az életutat, amit leírtál, mindössze felhívtam a figyelmet a buktatókra.
Az utolsó bekezdésben, amit írsz, pont ma taglaltam én is. Kész röhej.

Szubrina 2020.03.07. 19:41:02

@The Cortez: Sosem mondtam, h hibátlan vagyok, ezeket is onnan tudod, h leírtam te balfasz. Hiába emberileg így is nulla vagy hozzám képest, tehát, ha engem a béka segge alá képzelsz, akkor barátkozz meg a gondolattal, h te még innen is sokkal lejjebb vagy pöcdömöccse!

Visszapofázok persze, h ha valaki idejön és beleolvas az agyfaszt okozó kreténségeidbe lásson valami fénysugarat is a mélységes sötétségben, de hatással nem vagy rám, szerencsére.

Mindközül a legalávalóbb te vagy errefelé, mintha maga a Sátán lennél.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.07. 19:56:35

@Szubrina: Na mit mondtam? Eddig tartott a a nagy visszavonulásod te csúszómászó féreg?
:)

Egy férfiutáló, agy- és lelki beteg, potenciális sorozatgyilkos mocsok vagy. A cipőm talpig nem érsz fel, és már soha nem is fogsz!

Fénysugarat pont az én cikkeimben látnak, mivel azok legalább szólnak valamiről, nem úgy, mint a tieid. Biztos nem egy hozzád hasonló, idegbetegként hisztiző feminista selejt lesz a pozitív példa :)

„Mindközül a legalávalóbb te vagy errefelé, mintha maga a Sátán lennél.”

Ha egy femináci írja, akkor ez magyarra fordítva valami olyasmit jelent, hogy én vagyok ebben a műfajban a legjobb. Amúgy ha nem lennél debil, akkor nem ugatnál a sátánról az átkozódó, férfiellenes szövegeid + a kapcsolatokba való belefosásod után.

„de hatással nem vagy rám”

Akkor mi az apád faszáért ugatsz vissza állandóan?

Szubrina 2020.03.07. 20:01:59

@The Cortez: Apukám, nem visszaugatok, hanem leugatlak a sárga faszba te, te butageci:D
Komolyan beszarás, h valakiben ennyire zéró önkritika legyen, mint benned, de még büszke is vagy rá...nem csak pszichopata vagy, hanem nárcisztikus is.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.07. 20:06:54

@Szubrina: Maximum a kurva anyádat ugatod le :) Ahhoz te kevés vagy.

„Komolyan beszarás, h valakiben ennyire zéró önkritika legyen, mint benned, de még büszke is vagy rá...nem csak pszichopata vagy, hanem nárcisztikus is. ”

Ez tényleg így van nálad. Miért nem nézel kicsit magadba? Meg miért nem kezelteted magad a betegségeiddel?

Szubrina 2020.03.07. 20:13:31

@The Cortez: :DDDD

Ezt imádni fogom, te szar, lehet, h ezt kéne nekem is csinni a fajtáddal:DDD

Szubrina 2020.03.07. 20:17:15

@The Cortez: ez meg egy régi nagy kedvenc, asszem három rész is van belőle...persze nem az elejét szeretem:DDDD
www.youtube.com/watch?v=MHAUYHM1BuE

wehehehehe

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.07. 20:27:37

@Szubrina: Nem meglepő, hogy a feminista szutyok filmjeidet hányod ide. Ahhoz, hogy ez tudd csinálni, először is le kéne adnod úgy jó 40 kilót, ami eddig nem jött össze, így értelemszerűen ezután sem fog. Mondtam, hogy egy mocsadék pszichopata, potenciális sorozatgyilkos vagy, és most be is bizonyítottad. Ez végül is nyílt fenyegetés volt. Köszönjük a linkeket meg a kommenteket!

Szubrina 2020.03.07. 20:28:59

@The Cortez: Mivan beszartál? Dehogy fogyok szükségem lesz a testi fölényemre:DDDD

Szubrina 2020.03.07. 20:29:28

@The Cortez: Ha nem írsz többet én se neked, Én szóltam!

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.07. 20:35:57

@Szubrina: Te fogsz beszarni nemsokára. Lementettem a beismerő nyilatkozatodat, meg persze a legutóbbit is. Írj még nyugodtan hasonlókat :)

Szubrina 2020.03.07. 20:36:56

@The Cortez: Mentsd csak, nem mocskolom be a fajtáddal a kezemet, beszari:)))

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.07. 20:41:51

@Szubrina: Kevés is lennél hozzá. Te fogod összeszarni magad férfiak ellen intézett halálos fenyegetésed miatt.

Szubrina 2020.03.07. 20:44:14

@The Cortez: Idézd már azt a halálos fenyegetést te makkjóska!

Szubrina 2020.03.07. 20:45:02

@The Cortez: előbb szarja majd össze magát, akit tegnap is análban kúrtál meg, hiszen a záróizmai csődöt mondanak nemsoká

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.07. 20:48:08

@Szubrina: Görgess feljebb! Erre is képtelen vagy?

„előbb szarja majd össze magát, akit tegnap is análban kúrtál meg, hiszen a záróizmai csődöt mondanak nemsoká ”

Ez a te "butageciséged". Ehhez több év rendszeres análozás kell, de te ezt honnan is tudhatnád? :D

Egyébként még mindig itt baszod a rezet te hazudós.

Szubrina 2020.03.07. 20:49:09

@The Cortez: Mert nem lehet a tiéd az uccsó szó, te tökfej!:)

MsIreneAdler 2020.03.07. 21:17:07

@Captain Admin: hallod, mint két kis hisztipók bazmeg :D

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.07. 22:19:02

@MsIreneAdler: Csak ő. Mindenhol megcsinálja a szart. Örülj, hogy nincs blogod, mert már ott rombolna .D

Reactor 2020.03.07. 23:01:08

@MsIreneAdler: El tudom képzelni azt is, azt sajnálom csak, hogy az ilyen nő ritkább a fehér Zorrónál is. Hát igen, a Dűne már régi játék/film/regény, de lehet rá mondani, hogy olyan, min a "sztárvársz", nem öregszik meg sose. Egyébként maga a Dűne 2000 stratégiai játék, ráhibáztál :) épp nemrég készültem el a legeslegújabb pályámmal hozzá, a "Shivónia City" nevezetűvel. A Quake 3-mas karrierem óta nem játszom amúgy online játékokkal, sőt, nekem az a véleményem, egy gépi ellenfelet sokkal nehezebb legyőzni (a gépnek nincs nehéz napja, brutális előnyökkel indul stb.), meg aztán, ez is egy régi játék már, online nem játsszák, maradnak hát a gépi ellenfelek. És hatot legyőzni "Lehetetlen" fokozaton...nos...jó kis egész napos program...

Természetesen, ha van izgalmasabb időtöltés - pl. ásványfesztivál - akkor inkább arra fordítom az időt. Én sose fogok pecabottal tó mellett dögleni, nagyokat fingva-böfögve, frissen bontott Kőbányásszal meg kitöltött Tippmixszel, miközben szétkúrható valagakról ábrándozok :D ellenben meleg nyári napokon szoktam tó mellett dögleni frissen bontott kólával, bekapcsolt laptoppal, amiből háborús zene szól, és csokoládét majszolgatva figyelni a szitakötők meg a vizipókok táncát a víztükrön, és arról ábrándozok, hogyan lehetne az aludobozok újrahasznosítását profitábilissá tenni, merthogy szétdobálják...

Én ám úgy vettem észre, a kövérebb nőkre is van kereslet - "nagy kofferba jó pakolni", szokták mondani. Azzal szokott gond lenni többnyire, amikor egy nő teltkarcsúnak akarja eladni magát, közben pedig tényleg egy 500 tonnás nagy drabál zsírosbödön. Ez ugyanúgy hazugság, mint amikor egy ronda pasas Men's Health címlap kamufotóval regisztrál. Öt kiló plusz az amúgy nudli, 20 kiló pluszból viszont már nemcsak esztétikai, de egészségügyi problémák is lehetnek. Én speciel ügyelek az alakomra, heti 100 kilométer kerékpározás mindig megvan (az egyetem oda-vissza 22 km), emellett úszok és síelek is.
A topmodell cicimacának, pedig ahogy írod, hányadék természete van. Ezekkel se lenne baj, megvan nekik is a piacuk, viszont amikor már 10 nőből 8 ilyen, csak mert ez sikkes és trendi, akkor annak meglesznek a társadalmi következményei.
A nőknek sok területen vannak előnyeik, például sok szórakozóhelyet ingyen látogathatnak, a munkaerőpiacon is előnyben vannak (igaz, helyenként kevesebbet keresnek), és pl. a lakás-albérlet hirdetések 90 százalékában az van, hogy csak lányoknak adják ki. Ilyesmikre gondolok nyilván, nem kimondottan a puncs.hu-ra való pénzvadászokra.
(szomorú egyébként, hogy mára már tök természetessé vált a pénzvadászat, vagy megcsalás - 15 éve ilyesmik, hogy puncs.hu meg viszony.hu elképzelhetetlenek voltak, mára gyakorlatilag ez az etalon)

Nos, ha ilyen nők az alternatíva, akkor maradok a Dűne 2000-nél.
"Building..."
"Construction complete."
"New construction options."
"Warning! Harkonnen approaching..."

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.08. 00:07:42

@Reactor: Az van, hogy te tényleg egy intelligens tagnak tűnsz, akinek jó gondolatai vannak, viszont azt nem értem, hogy miért majmolod ezt a Szubpinát?

Reactor 2020.03.08. 00:32:42

@The Cortez: Mármint mire gondolsz, miben utánzom?

MsIreneAdler 2020.03.08. 10:27:03

@The Cortez: valójában külső szemlélő által figyelve egyikőtök sem jobb a másiknál. Mindketten addig dédelgettétek a sérrődéseiteket és kudarcaitokat, hogy azok végül akkorára nőttek, hogy már nem tudtok átlátni rajtuk. Szépen mindent megtaláltatok egymásban, amit a másik nemben utáltok, ami meg nem volt ott, azt odaképzeltétek, és már indulhatott is a jó kis "kurvaanyázás" meg "butagecizés". Értelme nem sok van, de ti tudjátok.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.08. 13:15:01

@Reactor: Bocs, elírtam. Nem értem mit látsz benne.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.08. 13:20:04

@MsIreneAdler: Tudom, a libsik kedvenc szövege: „Te sem vagy jobb”.
A sértődéseit csak ő dédelgette. Kudarcai láthatóan csak neki vannak, amelyekért az összes férfit hibáztatja, ha eddig nem tűnt volna fel.
Ha ránézel az oldalára láthatod, hogy a butegecizés nála alap dolog, amikor nem ért egyet valakivel. A kurvaanyázás pedig teljesen jogos, ha egy fejlődésképtelen, irritáló retardálttal vitatkozik az ember.

MsIreneAdler 2020.03.08. 14:45:23

@The Cortez: hú, mekkora érv az ellen, amit mondtam, hogy libsi szöveg. Ez igen. Meg is győztél rögtön,hogy te mégis jobb vagy (jah, nem :D).
Itt kurvaanyáztál, ez milyen már? A személyeskedés meg a mocskos szóhasználat tipikusan akkor jönnek elő, ha már az észérvek elfogytak, vagy nem is voltak. Ha káromkodás nélkül, normális stílusban nem tudod bizonyítani az igazad, akkor mégis mitől lennél különb? Attól, hogy egy alpári húzásra te még mélyebbre mész? Így az egészből semmi más nem látszik, csak hogy két kis hisztis gyerek stuffolja egymást.
Bónusz kérdés: nem gondolod, hogy esetleg @Reactor azért tűnik intelligens tagnak, mert nem áll le habzó szájjal ribancozni?

Reactor 2020.03.08. 15:15:30

@The Cortez: Ja! Igazság szerint az "hozott össze" minket úgymond, hogy sok-sok dologról ugyanaz a véleményünk, és volt sok bejegyzése, amin nagyon jókat derültem. Vannak hibái, ez tény és való, például ha kapcsolatban volnánk, rövidúton egymást idegeire mennénk :) Például ki nem állhatja a dohányzást, én meg ugye cigarettázom. A hobbijaim se különösebben kötnék őt le (ásványgyűjtés, videózás, zeneszerzés, grafika, Dűne 2000 "Lehetetlen" fokozaton). Viszont rengeteg pozitív tulajdonsága is van ám! Nagyon sok dologban megegyezik a véleményünk, sok bejegyzésénél buzgón helyeseltem neki - például a bérunió kérdése, a Kinder-tojás témája, vagy a kerékpározás, regény/könyvírás, szóval igazság szerint megvan az a közös nevező is. No meg aztán, hazudnék, ha azt mondanám, nem tetszett meg, ahogy egy-két cikkben karakánul elmondja a véleményét erről vagy arról :) Szeszélyes ugyan, mint az áprilisi idő, de mégis szerethető. És az is nagyon tetszik benne, hogy ő is ugyanúgy gyűlöli a kormányt, a politikát, a politikusokat, mint én. Pár ilyen apróság, és kenyérre lehet kenni engem :)))

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.08. 16:22:59

@MsIreneAdler: Libsik szoktál alkalmazni.
Egy szaremberrel vitatkoztam, aki nem volt képes visszavenni az arcából. A kurvaanyázás ilyenkor jogos és indokolt. A személyeskedést meg mocskos beszédet ő kezdte el (meg kezdi mindenhol), én meg csak erre reagáltam. Káromkodás nélkül bizonyítottam az igazam, de a kretén ettől még idegesebb lett. Erre mondják, hogy az igazság az fáj :)
Ha betörnek hozzád a szemed láttára, nem avatkozol közbe?

Azért tűnik intelligensnek, mert jó gondolatokat írt, lényegében ugyanazt, amit én. Azért nem ribancozik, mert nem tudja a helyén kezelni a csajt :)

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.08. 17:40:02

@Reactor: „Pár ilyen apróság, és kenyérre lehet kenni engem :))) ”

Ez a baj. De a föntiek is megkérdőjelezik az itt elírt álláspontodat a nőkről meg a szexbotokról.

Reactor 2020.03.08. 22:09:48

@The Cortez: Én kifejezetten örülnék ilyen szex-androidoknak, mert nagyon is szükség van rájuk. Viszont barátot, bizalmast nem tudnának helyettesíteni, és elég egyoldalú lenne velük az eszmecsere is. Ezért szeretek Szub írásaihoz is kommentet írni időnként, ha van hozzáfűznivalóm a dologhoz. Ám akkor is kommentelnék alá, ha egy férfi írná a blogot, szóval nem az a fő szempont sose, hogy ő lány...
Vannak persze "csajos" témák, amikre mái napig nem tudom a választ, de úgy vettem észre, ezt sok lány se tudja megmagyarázni, hiába faggatózol. Például, miért olyan fontos a csók, miért mondják sokan, hogy intimebb, mint maga a szex, vagy mondjuk hogyan/mi alapján döntik el, kinek tudnának szülni...furán hangzik, de tényleg érdekel, ezekre mit válaszolnának. Szerintem hasznos, ha van az embernek néhány lány bizalmasa is.

Ja, egyébként már maguk a nők is kezdik elismerni helyenként, hogy rengeteg fajtabélivel egyre több gond van. Úgy tűnik, a lehetetlen lassan-lassan mégis megtörténik, és rájönnek maguktól, milyen rossz úton járnak. Sajnos nem ez az általános, deeeeeeeeeee azért már helyenként megtörtént, és én a kis dolgokért is hálás vagyok :)

Szubrina 2020.03.08. 22:56:03

". Ezért szeretek Szub írásaihoz is kommentet írni időnként, ha van hozzáfűznivalóm a dologhoz. Ám akkor is kommentelnék alá, ha egy férfi írná a blogot, szóval nem az a fő szempont sose, hogy ő lány..."

Ezt jó tudni...pffff

Egyébként minek nektek szexrobot, amikor kurvák is vannak?
Minden adott ahhoz, h egy fűszálat se kelljem megmozgatni, ahhoz, h pinához jussatok.
Régen udvaroltak a nőknek, ma már semmi, ha nem ugrunk a faszotokra, akkor nem is kellünk, ja de a ha faszotokra ugrunk akkor sem...
idióták vagytok mind.

Kedves Reactor, nem kell olvasnod a blogomat és kommentelni sem alám, ha neked olyan kurva mindegy ki írja azt a blogot, mondjuk ezt régebben is mondhattad volna és mondjuk úgy, nem a hátam mögött, hanem az arcomba!

Nem elég, h idióták vagytok, de még gyávák is.

Ezért fogok én egyedül megdögleni, mert nem vagyok leszbi, de kurvaisten, h én ilyen retkekkel nem kötöm össze az életemet...

2020.03.09. 00:01:09

Húúú vazze, 105 komment, rekord! :)
Grat! :)

Na most a végkövetkeztetés az, hogy majd totál külön lesz a férfitársadalom+robot női társadalom, mert az a mindent tönkretevő női ösztön elől majd menekülni kell mindenképpen.
Mert hiába lesz meg nekik a tökéletes férfirobot, attól még ők az élő férfi halálát akarják majd.
A primitív agyukba van, nem tudnak mit tenni ellen, ezért majd a jövő férfijának kell menekülni és védeni az életét.

2020.03.09. 00:04:27

@Szubrina:
"Régen udvaroltak a nőknek, ma már semmi, ha nem ugrunk a faszotokra, akkor nem is kellünk, ja de a ha faszotokra ugrunk akkor sem..."

A férfitársadalom rájött arra, hogy egy baromi primitív agyú nyomornc ösztönlények vagytok, akik elpusztítani akarnak előbb-utóbb maguk körül mindent.

Semmi boldogságot nem vagytok képesek adni a férfinak, olyan szinten vagytok, amire nincsenek szavak.

Tőletek menekülni kell, önpusztító sérült lények vagytok.
Jobb lesz a férfitársadalomnak egy olyan géppel, ami majd anatómiailag egy tökéletes nőit test lesz és hozzá végre emberi(!) lélek is fog társulni.

Nem egy ilyen, mint a tiéd, például.

Szubrina 2020.03.09. 00:25:42

@icipicicsipa: Minek neked lélek, amikor a nőkből annyit értékelsz, h pinacsöcssegg?
Senkit se tudtok szeretni, csak hazudni, sunyulni és baszni, de 3 percnél tovább nem bírjátok, kifogásaitok: túl szűk a puncid, nagyon kívántalak, velem ez most fordult elő először....különben meg ki a picsa szólt hozzád. Itt már minden hülyefasz csak úgy degradálhatja a nőket? Nem is ismersz, én nagyon tudnék szeretni, ha lenne kit...

Szubrina 2020.03.09. 00:28:54

@icipicicsipa: "anatómiailag tökéletes"

csikocska 2020.03.09. 00:36:58

@Reactor: Hát kedves Reactor!
Legalább ne állíts olyat, amiről a volt és jelenlegi videó nézőid nem tudnak!
Amióta te Lalee-val csináltál egy interjút, azóta egy még biztatóbb hírt sem voltál hajlandó bebaszni más blog.hu-s oldalon belül.
Én már lelkiekben lemondtam a te állítólag előre felvett videóidról, mivel te magad sem tudsz olyan hihető magyarázattal előállni, hogy mi lehet fontosabb egy-egy nagyon ismert és kevésbé ismert videojáték áttekintésére szolgáló videó szerkesztésénél.
Már veled is ki van a faszom, ugyanúgy, mint Dancsó "Geci" Péter azon cselekedetével, hogy egyre több filmkritika videót tesz priváttá a Videómánia YT-csatornán.
Ha még olyannyira biztos dolgot sem tudsz a te egyre kevésbé látogatott blog Lambda Team oldaladon kívül közzétenni, hogy "még nem tettél le az animáció kísérlettel és a piaci tetrisz gépek felvételével", addig ne is várd el, hogy azok, akik eddig voltak türelmesek, el hiszik neked ezt a töménytelenül sok szarságot, amiket írogattál a másodlagos YT csatornádon, valamint a havonta használt blog.hu fiókodon belül.

Inkább neked kéne leállnod a nálad jobb felszereltséggel rendelkező Youtuberek cseszegetésével és alaptalan vádaskodásával, különben megütöd a bokádat bazira.

Biztos, hogy több bizalmat nem fogok neked megadni az idei évben és az azt követő években. >:-#

2020.03.09. 00:43:11

@Szubrina:

"már alig várom a szexrobot férfit, sosem fog lankadni, elfáradni, örökké bírni fogja, nem akar majd seggbebaszni és megcsalni"

Hiába várod.
Leírtam.
Önpusztító illetve magatok körül mindent elpusztító ösztönlények vagytok.
Kb ha fél évig bírnád a jólétet egy ilyen tökéletes társ mellett, az sem lenne jó.
Esélytelenek lennétek így is a boldogságra.
Nem tudjátok mi az.

Szubrina 2020.03.09. 00:51:44

@icipicicsipa: Te nagyon tévedsz, én szívemet, lelkemet, testemet beleadtam a kapcsolataimba, mégsem kellettem eléggé és nem azért mert valamit rosszul csináltam, hanem mert a faszik képtelenek felnőni egy kapcsolathoz, nem megy nekik a hűség, őszinteség, felelőségvállalás. Nrm elég, ha valaki támogatja őket mindenben lelkileg vagy akár anyagilag is, ha épp az kell.

Most úgy érzem, ebben a percben, h belefáradtam, miért kéne nekem győzködni vkit arról, h értékes, szerető nő vagyok, bele kell szarni, h egy noname senki mit gondol rólam.

MsIreneAdler 2020.03.09. 00:56:07

@The Cortez: na igen, ez is roppant érett: ő kezdte...
Ha valaki bejönne hozzám, tennék róla, hogy elkotródjon, és soha többé ne tudjon visszajönni. Nem pedig azt csinálnám, hogy én is át mennék hozzá óbégatni....
Mindegy, máshogy rendezzük a vitáinkat, nem vagyunk egyformák.

Szubrina 2020.03.09. 00:58:24

@csikocska: te ilyen őrült rajongó vagy?
Ha kiábrándultál egy youtuberből miért foglalkozól még vele???

MsIreneAdler 2020.03.09. 00:58:37

@icipicicsipa: jujj, hozzád majd lesz pár kérdésem, de már nagyon álmos vagyok (és még az ördögszarvakat is ki kell polírozzam a homlokomon :D)
Szóval a reggeli kávé után jövök (3 cukorral és tejjel, jól emlékszem? :))

MsIreneAdler 2020.03.09. 09:12:19

@icipicicsipa: na itt vagyok. Pár intim kérdésem lenne, megértem, ha nem válaszolsz. Tudod én nem szeretek találgatatni, inkább rákérdezek arra, ami érdekel. Nagyon kíváncsi lennék rá, hogy van-e valaki nőnemű lény, akivel élsz, vagy akár csak bárminemű kapcsolatban vagy? Rokonok kizárva! Ha nincs, akkor hogyan ismerkedsz? Odamész egy csajhoz, előadod neki, hogy mekkora métely, milyen csúflelkű pattanás a fajtája a földgolyó hátán, de azért engedje már meg, hogy belógasd neki? Vagy ilyenkor a szex reménye miatt félreteszed a fene nagy utálatot, és nyüszítesz egy sort a lyuk előtt? Ha létrejön a szex, nem gyűlölöd magad utána/közben, hogy egy ilyen baromi primitív agyú nyomornc ösztönlény testébe furakodtál be egy kis élvezetért? Jó, meglódult a fantáziám, nézd el nekem. Igazából azt szeretném tudni, hogy következetes vagy-e. Ha az összes nőről ilyen negatív véleménnyel vagy, szerintem nem lenne szabad egyet sem 2 méternél közelebb engedned magadhoz. Márha nem akarod szembeköpni magad, ugyebár. Vagy az is lehet, persze csak nagyon nagyon feltételesen mondva, hogy esetleg nem minden nő egy szutyok, van olyan, aki rendes, csak róluk megfeledkezel mindig, mikor ráülsz az MNK pacira.

csikocska 2020.03.09. 22:30:40

@Szubrina: Igen, egy hűséges rajongója voltam.
Küldözgettem megannyi ingyenes letöltési lehetőségét valamennyi játéknak/alkalmazásnak, emellett közvetve segítettem neki bejutni az NCore-ba, ahonnan megannyi filmet és sorozatot tud letölteni bittorrent kliens programmal.
Nem tudom, mi a jó fenéért, de amióta az NCore-ban nagyon benne van, velem nem hajlandó üzenetet váltani egy közösségi oldalon belül sem. Ezért haragudtam meg rá.

Elvileg megtanult volna alapfokú animációt, valamint bemutatott volna a Sonic játéksorozat 2D-s részeit, de egyiket sem volt képes megcsinálni több mint 6 év alatt.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.09. 22:39:15

@Szubrina: Vannak kurvák, de azok is bármikor MeToozhatnak, meg terjeszthetnek betegségeket, meg eleve sok gond van velük. Fűszálat sem kell megmozgatni? Hol élsz? Szerinted ingyér van a pina? Ráadásul aki normálisabb kurvához akar menni, annak sok adatlapot végig kell böngésznie.

Régen udvaroltak a nőknek, igen, de akkor még nem volt kurva, gold digger, pszichopata a legtöbb. Kicsit más volt a minőségük. Te vagy az élő példa a szar nőkre.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.09. 22:44:47

@Szubrina: „de 3 percnél tovább nem bírjátok, kifogásaitok”

Nem kellett volna annyit kipróbálni!

„Itt már minden hülyefasz csak úgy degradálhatja a nőket?”

Csak a femináci kurvák degradálhatják a férfiakat? Magad ellen miért nem emelsz szót?

”Nem is ismersz, én nagyon tudnék szeretni, ha lenne kit... ”

Látjuk mennyire. Lenne kit, ha lefogynál, ha lejjebb adnál az igényeidől, meg ha nem faszkörhintáztál volna.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.09. 22:49:42

@Szubrina: „a faszik képtelenek felnőni egy kapcsolathoz, nem megy nekik a hűség, őszinteség, felelőségvállalás. Nrm elég, ha valaki támogatja őket mindenben lelkileg vagy akár anyagilag is, ha épp az kell.”

Ez olyan, mintha a mai nőket jellemezted volna.

„miért kéne nekem győzködni vkit arról, h értékes, szerető nő vagyok”

Nem kell. Láttuk, hogy értéktelen és gyűlölködő vagy.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.09. 22:51:17

@MsIreneAdler: Miért, ki jött ide óbégatni?

Ezek szerint a moderálást-cenzúrázást támogatod?

MsIreneAdler 2020.03.09. 23:58:28

@The Cortez: azt, hogy szub ideírt a blogodra, ahhoz hasonlítottad, hogy valaki betört hozzád. De te is hagytál ott az ő blogján jópár kéretlen mondatot. Ezért mondtam, hogy, aki hozzám betörne, ahhoz én nem mennék át óbégatni.
Nem, nem hiszek a cenzúrában. Abban hiszek, hogy csak azért mert nem látjuk vagy halljuk egymást, még nem szabad "elengednünk" magunkat, és csak úgy odacseszni egy "kurvaanyádat".
Nincs olyan, hogy "mer' a másik is" a másik olyan, amilyen, de a saját szavaidért te vagy a felelős, azok mind te vagy.

Szubrina 2020.03.10. 00:05:39

@csikocska: Teljesen megértelek, de 6 év alatt/múltával még mindig ragaszkodni valamihez, amit nem kapsz meg, nem rögeszmés?

Szubrina 2020.03.10. 00:10:21

@The Cortez: Ez egyáltalán nem igaz, én élőben nem bántom a férfiakat, oké itt elszabadult a pokol, de ezt hozod ki belőlem.

Persze hisztizek utálkozok én is, de alapvetően nagyon vágyom egy férfira, akit szerethetek és aki viszontszeret.

Szeretek örömet adni....egyébként úgysem úgy fogod értelmezni, ahogy szánom, de sokszor elgondolkodtam azon, h elmegyek kurvának...

Nem a pénz miatt, hanem azért mert úgy érzem sokat adhatok és ez által boldogabbá tehetek embereket....úgy érzem ehhez kifejezetten van tehetségem, nem csak a testemmel, hanem a lelkemmel is képes vagyok adni...

Légyszi ne legyél gonosz és ne forgasd ki!

Szubrina 2020.03.10. 00:13:41

@The Cortez: Persze, lehettem volna én a 40 éves szűz...nem volt annyi férfia z életemben, mint gondolod és egy-egy férfi között hosszú évek teltek el, 99%-ban, akivel volt szec, attól én komoly kapcsolatot reméltem, de csak pár hónap volt vagy ilyesmi...

Szted olyan könnyű lefogyni? ha így lenne nem lenne egy darab kövér ember sem...

Nyilván kűzdök a kilóimmal, de tudd, h nem a súlya egy ember legfontosabb része...

Az elvárásaimmal meg az van, h én a másiknak is jót akarok, h el tudjam őt viselni...ha valakinek van önismerete annál jobban tudja, mi az amivel, akivel kompatibilis.

Ebben semmi kivetnivaló nincs.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.10. 01:05:12

@MsIreneAdler: Az nem csak úgy történt. Ráadásul ennek nevelőcélzata is van, mert valaki csak ebből ért.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.10. 01:18:41

@Szubrina: „Nem a pénz miatt, hanem azért mert úgy érzem sokat adhatok és ez által boldogabbá tehetek embereket....úgy érzem ehhez kifejezetten van tehetségem, nem csak a testemmel, hanem a lelkemmel is képes vagyok adni...”

Erről is írtam már, hogy mik a jó kurva ismérvei. Ez is köztük volt. Nem tudom, hogy tényleg gondoltál-e erre, de a féfiellenes szereplésed után, nehéz lenne mindezt elképzelni.

Szubrina 2020.03.10. 01:29:55

@The Cortez: Pedig így van, nekem is van erről bejegyzésem, meg is próbáltam "kurválkodni", de összességében félek az alvilági alakoktól (nem a kuncsaftok), leginkább ez tart vissza...a maffia...Majd elolvasom a tiédet, de azért belinkelhetnéd, h megkönnyítsd a dolgom...
ami érdekel, az, a nimfomániás naplója, meg ez a kurvás.

Nem vagyok férfiellenes...annyira, mint ahogy látszik.

Szubrina 2020.03.10. 02:04:51

@The Cortez: Nem részletezem, de voltak próbálkozásaim...társkeresőn keresztül

kösz a linket....

2020.03.10. 10:05:34

@MsIreneAdler:
Nos, nem pont ahogy sorrendben "kérdezted", de megpróbálom pontokba szedni a válaszokat:
- Nem könyörgök a punciért - nem a tízenpáréves kamasz vagyok, hanem a biztos egzisztenciával és határozott véleménnyel rendelkező emberke - és mondhatni leszarom a női véleményt és a női nemet, én élem úgy a saját életem, ahogy nekem jó. A" leszaromot" értsd úgy, hogy messzemenőkig minden társadalmi szituációban és élethelyzetben a környezetemben messzemenőkig szinte én adom meg a legnagyobb odafigyelést, segítséget és tiszteletet az ott jelenlévő nőknek, azt, hogy hogyan vélekedek róluk, attól még tettekben megmaradok embernek, mert ezt kell tennem.
Tudsz különbséget tenni a kettő közt? Neked megy?
- Voltak és van is mindig az életemben nő, akivel/akikkel ugyan úgy beszélek nyíltan, ahogy itt is. És a végeredménye az az egésznek, hogy az előző illetve a jelenlegi barátnőmmel is van, amikor már azon konfrontálódom, hogy ne akarjon leszopni mert unom és fáradt vagyok. És a legszebb az egészben, hogy mindegyik a laza beleszarok a lelkivilágodba világnézetem miatt tepert és teper, pedig jobb napjaimon - női szemmel szerintem - olyan 7-es pali lehetek kinézetre, úgy saccolom.
De ez a csodás sármom mindent visz.

Ha meg esetleg majd úgy alakul, hogy a mostani barátnővel vége a dolognak majd együtt kávézhatunk és megrökönyödhetsz szemtől szembe, hogy mekkora pöcs is vagyok.

MsIreneAdler 2020.03.10. 14:16:21

@icipicicsipa: az érdelődésem abszolút őszinte és igyekeztem nem provokatívan írni, de nyilván emberből vagyok, nem mindig sikerül, amit eltervezünk. Úgy gondolom, hogy a soraid "nem az én igem", szóval elhatároztam, hogy nem veszem fel.
A kérdésedre a válasz, az, hogy nem, nekem nem megy, hogy mást mondjak , mint, amit teszek. Pl, ha én úgy írnék a férfiakról, ahogy te a nőkről, nem tudnék mosolyogva a párom mellé feküdni, mert, úgy érezném elárultam, hogy a háta mögött ha közvetve is, de rosszat mondtam róla. Ezért szoktam úgy fogalmazni mindig, hogy a "legtöbb férfi" vagy a "férfiak általában". Akit  nem szívlelek, attól semmit nem fogadok el, szexet meg pláne nem. Ezért értetlenkedtem. Nyilván, a párod azért érzi, hogy rá máshogy tekintesz. Mert hetes külső (sajnos ez nekem nem mond semmit :() meg sárm ide, vagy oda, ha minden nap azt éreztetnéd vele, hogy egy nyomoronc, szerintem otthagyna a francba (bár vannak érdekes nők, de én most a kevés egészséges lelkületűre gondolok) Abban meg semmi csoda nincs, ha egy nő azt a férfit választja, aki kvázi "megengedi", hogy a nő vele legyen, nem pedig azt, aki lemegy kutyába, meg pitizik. (a pincsisedés nem egyenlő azzal, ha egy férfi szereti és tiszteli a nőjét)
A képzeletbeli kávézásunk alkalmával, nem hinném, hogy megrökönyödnék. Velem nehéz pöcsnek lenni. Ha mégis előadnád, hogy micsoda önpusztító, primitív lelki sérült lény vagyok, lehet a fejedbe húznám a csészét, természetesen, csak hogy ezzel is téged igazoljalak :D

Hemi12 2020.07.30. 14:22:40

@Szubrina:
Én örök életemben hűséges lennék egy nőhöz.
Eddig is mindig az voltam.
Amit cserébe kaptam: megcsalás, megalázás, megerőszakolás, elnyomás és kinevetés.
Ha nem aláznátok me annyi férfit, talán hajlandóak lennének hűségesek lenni.
Én hajlandó lettem volna, és nem is esett volna nehezemre.
De mivel képtelen vagyok az erekcióra hála hosszú évek kínzásának, így előbb lennék hűséges egy másik férfihoz, mint egyáltalán rátok nézzek.
Undorító, amikor vállalnotok kellene a tetteitek következményeit, de ti csak sajnáltatjátok magatokat.
Nem jár nektek a férfi, ami járna, olyan kínokat nem találtak még ki.
remélem egyszer megerőszakolnak és megláznak annyira, hogy ezt átérezd.
Ja, és a férfiak nagy része nem szereti a focit, én ráadásul még a sört sem, mivel sportoló vagyok.
Ja igen, féltucat sportban vagyok igen jó.
Te mégis mi a faszt tudnál felmutatni?
A pinához nem jár alanyi jogon tökéletes férfi.
Dolgozni viszont képtelenek vagytok a sikerért.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.07.30. 22:45:16

@Hemi12: „megerőszakolás”

Ez komoly?

„De mivel képtelen vagyok az erekcióra hála hosszú évek kínzásának”

Ez is komoly? A férfiak ilyesmit nem nagyon vallanak be.

„Ja, és a férfiak nagy része nem szereti a focit, én ráadásul még a sört sem”

Ezek a legócskább férfiellenes sztereotípiák. Én mondjuk a sört szeretem, de a focit azt magasról leszarom.

„Te mégis mi a faszt tudnál felmutatni?”

Ő csak a Mama Hotelt 40 évesen, egy edzetlen, elhízott testet, egy elhasznált vaginát, egy kurvás múltat meg töméntelen férfigyűlöletet.

Hemi12 2020.08.02. 20:51:58

@The Cortez:
Valamelyik írásomban leírtam, hogy milyen "kapcsolataim" voltak idáig.
Ez lesz az, megtaláltam: heminezopont.blog.hu/2020/03/14/szemelyes_tortenetek_1_resz

Hát régebben nem nagyon beszéltek erről a férfiak, de mostanság egyre inkább igen.
Van egy másik blogger is, aki erről írt, csak nem akarom ide kirakni a nevét.
Ugyanis egyetlen dolog számít: mennyi sérelmet tudsz felmutatni.
Ha a nők ebben akarnak versenyezni, akkor részemről oké, de aligha győznek. :D
Sajnos csak úgy lehet változtatni, ha látják az emberek a valóságot.
Nekem nem nagyon van vesztenivalóm, ennek pedig az az előnye, hogy vállalhatom a véleményem arccal, névvel.
És élvezem, hogy a nőket ezzel idegesíthetem, hogy elveszem tőlük az áldozatszerepüket, amit úgy imádnak.

Hemi12 2020.08.02. 21:01:10

@MsIreneAdler:
Ez tipikus női vonás, hogy azt nézed: ki hogyan vitázik, és miért írja, amit ír, nem pedig azt, hogy kinek van igaza.
Az embert felbassza az igazságtalanság.
valószínűleg az '56-os forradalmárok sem kedvesen és kultúráltan beszéltek a ruszkikkal.
Ez egy dolog, hogy valaki mennyire gyerekes/bunkó/agresszív és megint más, hogy igaza van-e.
Amúgy az igazi gyerekes viselkedés az, amikor mások viselkedését/stílusát és nem a véleményét vagy érveit reagálod le.

Hemi12 2020.08.02. 21:29:23

@Szubrina:
Igen, könnyű lefogyni, csak ti nők még minimális energiát sem vagytok hajlandók fektetni ebbe.
Sportoló vagyok, tudom, hogy miről beszélek.
Én meg brutál sovány voltam, mégsem rinyáltam, hanem edzettem.
A külső meg nagyonis fontos.
Miért járnánk egy ronda nővel?
mondjuk nekem annyira nem számít a kinézet, de megértem, ha valakinek számít, én sem várnám el egy nőtől, hogy elfogadjon rondán.
Baszki, a szex két test között történik.
Beszélgetni meg a barátainkkal szoktunk, tudod, a férfiaknak vannak olyanok, nincs szükségünk valakire, akit kínozhatunk a folyamatos önző magunkról dumálással, és cserébe néha szexszel szánjuk meg.
Ugyanis ingyen senki sem akarna veletek beszélni.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.08.02. 21:52:25

@Hemi12: Elolvastam. Nem klasszikus erőszak, de attól még megalázás a javából. Példának minden esetre tökéletes. De nem értem, minek hallgattatok egyáltalán arra a picsára?

Hemi12 2020.08.02. 22:21:14

@The Cortez: Fanni azért, mert nála volt a punci, meg mert... valamiért szerette... vagy ilyesmi.
Igazából fasz tudja.
Én meg simán csak úgy gondoltam, hogy talán valami jó is kisülhet belőle, meg amúgy mit mondhattam volna?
Így utólag nyilván eszembe jut pár dolog, de ott, akkor nem nagyon tudtam magyarázkodni.
Fiatalabb voltam.
Meg akaratgyenge.
És nyilván szerttem volna, ha jól sül el, plusz amúgy is folyamatosan megaláztak - illetve Netti megalázta Fannit is gyakran - szóval annyira nem volt kirívó eset, és messze nem fájt jobban, mint a többi, csak ez a legszemléletesebb.
De azt hiszem van második része is, szerintem az is még róluk szól.
Amúgy nem hiszem, hogy pont neked kellene magyaráznom, hogy egy BluePiller számára a nők óhaja parancs... :D

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.08.02. 22:56:09

@Hemi12: Ez is érdekes, hogy biszex volt a nőd, és vele baszott félre.
Ha korábban is megaláztak, te meg ennek ellenére belementél, akkor miért gondoltad, hogy bármi jó ki fog sülni belőle? :D

MsIreneAdler 2020.08.02. 23:56:34

@Hemi12: szerintem a te gondjaid sokkal fontosabbak és súlyosabbak annál, hogy én mit filozofálgatok vagy okoskodok össze itt blogszerte. Olvastam a linkelt sztorit. Borzalmas. Attól csak még szörnyűbb, hogy még te érezted lúzernek magad ettől. Én rád nézve semmi kínosat vagy cikit nem látok a történetedben, hanem a lányok viselkedését tartom kritikán alulinak. Nem a nemtől függ, ki az áldozat, itt egyértelműen te voltál az. Ez pedig nem szégyen, ezért nem neked kell rosszul érezned magad.

Hemi12 2020.08.03. 23:51:31

@The Cortez:
Neeeem... :D
Ennél kacifántosabb.
Ők jártak eredetileg, és én voltam az, aki később csatlakozott be.
Szóval ők már egy pár voltak előtte is, és Fanni csicskítása már jól be volt járatva.
Reménykedtem.
Voltak azért jobb pillanataink.
Nem voltak velejükig gonosz lények, bármennyire is úgy tűnhet.
Jó, talán így utólag egy kicsit mégis, de akkor ez nem zavart annyira. :P
Örültem, hogy van punci a közelemben.
Rádásul kettő.

Hemi12 2020.08.03. 23:53:39

@The Cortez:
Aztán Netti volt az, aki... ki lett baszva talán.
Azt hiszem ja, végül Fanni csak tököt növesztett és kiadta az útját.
majd talál egy proli csávót, aki hajlandó volt eltartani a dagadt valagát, csak annyi dolga lett volna, hogy lássa el minimál sznten azt a kurva gyereket.
Erre nem volt képes.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.08.04. 14:22:51

@Hemi12: Ja ezt nem tudtam. Azért sokan örülnének egy ilyen helyzetnek :D
A NYÚL ÜREGE
süti beállítások módosítása