Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A NYÚL ÜREGE

2019. szeptember 30. 21:55 - The Cortez

Il Volo koncert - Élménybeszámoló

Tegnap az Il Volo nevezetű, olasz énekes trió 10 éves jubileumi koncertjén voltam a Papp Laci Sportarénában, ahol nem mindennapi dolgokkal + hihetetlen mennyiségű pinaszaggal kellett szembesülnöm.

66317404_152816689104337_346645060100568878_n.jpg

Az Il Volo egy 3 fiatal olasz srácból álló formáció, ami pop + opera keverékét, vagyis poperát játszik, és 10 év alatt kibaszott nagy népszerűségre tett szert. Én nem különösebben bírom a számaikat, viszont ismerősök engem is hívtak a szeptember 29.-i, Pesten megrendezett, 10 éves jubileumi koncertjükre, így a viszonylag színvonalasnak tűnő rendezvény ígérete, a zenei újdonság, de főleg a kíváncsiság miatt, végül elfogadtam a programajánlatot.

Tavaly Garami Gábor csinált velük egy interjút, amelyben kiderült, hogy a fiúk felé intézett rajongói reakciók közül, eddig az volt a legdurvább, amikor valami ribanc felbaszta a telószámával megspékelt melltartóját a színpadra. A szám mellé ráadásként oda volt írva, hogy „hívj fel amikor csak akarsz a Tiéd vagyok”. Az énekesek elmondásuk szerint felhívták az önmagát felajánló ringyót, ám arra a kérdésre már nem mertek válaszolni, hogy mi történt ezután. Igaz nem is kellett, ugyanis mindenki számára egyértelmű: a fangirlt külön-külön, vagy mindhárman egyszerre megbaszták/leszopatták. A lényeg a lényeg: nagyjából sejtettem mire számítsak majd élőben...

Azt tudtam, hogy sok kurva lesz, de azt nem, hogy ennyi. A SlutWalking egészen pontosan a metrókijáratnál lévő, lepukkant piacnál vette kezdetét, a Papp Laci Sportaréna előtt meg 2 ordas szexuális zaklatót véltem felfedezni, akik közül az egyik a lazaság/a néger kultúra/a sima rossz ízlés nevében egy, a fejére rakott baseballsapkával dobta fel riherongyos szettét. Róluk azt gondoltam, hogy vagy kísérgetni fognak valakiket, vagy pedig a bulira érkező, pénzesnek tűnő palikra kell rárepülniük. Nem derült ki az igazság, viszont azt még láttam, amint mindketten betolják a picsájukat az épületbe.

Odabent tovább fokozódott a groteszk feeling: középkorú, és attól jóval idősebb, saját magukat 20 éves pináknak képzelő nőszemélyek tűntek fel a látókörömben. Ezek a szegény kiöregedett, kapuzárási pánikban szenvedő nénik azt képzelték, hogyha 40 felett kurvának öltöznek, akkor a 3 fess fiatalember, majd pont őket fogja kiválasztani a tömegből a több 100, sokkal hamvasabb suna közül.

A koncert nem volt szar, mondjuk nem is volt valami nagy durranás, ám ez utóbbit a női rajongók láthatóan egészen másképp gondolták! Az összes nőnemű ugyanis kortól, kinézettől függetlenül, csillogó szemekkel, áhítattal leste a színpadon + a 2 fos minőségű, folyamatosan ugráló képernyőjű kivetítőn látható sztárokat. Én szokás szerint rábasztam, mivel nem egy nyugisabb természetű-kulturáltabb viselkedésű, hanem egy geci idegesítő fangirl elé kerültem. Nem néztem meg magamnak, ugyanis bőven elég volt hallgatni a szégyentelenkedését: óbégatott, „brávó”-zott, énekelt, elalélva csodálta a fellépőket, féltékenykedett a közelükbe kerülő nőstényekre  tehát menthetetlenül elfolyt a pinája ott mögöttem. Nem kellett volna sok hozzá, hogy stílszerűen odamondjam: „Pofád lapos, putana!” viszont a vége felé végre visszavett a kreténkedésből, így a balhéra végül nem került sor. A hangja alapján egyébként talán 30-as lehetett, és alig várta, hogy odamehessen az előadókhoz, vagyis ő is azt hitte, hogy az olasz trió a zsengébb csajok helyett, majd pont őt fogja lekúrni/leszopatni a backstage-ben.

Mindent összevetve a lényeg az, hogy 8000 forintért megkaptam a magam rohadt irritáló picsáját.

 

Kép forrása: itt

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://redstyleschool.blog.hu/api/trackback/id/tr5315184390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
A NYÚL ÜREGE
süti beállítások módosítása