Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A NYÚL ÜREGE

2018. augusztus 03. 19:26 - The Cortez

Kivágtak egy nőt egy férfi fodrászatból

Kidobtak 1 nőt egy budapesti férfi fodrászatból, mivel az üzlet koncepciója szerint, ott csak és kizárólag férfiak tartózkodhatnak.

44f6e47e9d9c27ef.jpg

„Egy fodrászüzlet bejáratánál NO WOMEN feliratú piktogram hívta fel a figyelmet arra, hogy kizárólag férfiaknak nyújtanak szolgáltatásokat.” írja honlapján az Egyenlő Bánásmód Hatóság.

Egy nő az egyik férfiismerősét kísérte el a fodrászathoz, ahonnan később elzavarták. A nőszemély ezen megsértődött, így nemi alapú hátrányos megkülönböztetésre hivatkozva, panaszt nyújtott be az Egyenlő Bánásmód Hatósághoz, amely aztán elutasította a próbálkozást, mivel állításuk szerint az érintett sem a szolgáltatásokat, sem a terméket nem vette igénybe, így a fodrászüzletnek nem kellett betartania az egyenlő bánásmód követelményeit.  

Kép forrása: itt

Címkék: hír férfiak nők
4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://redstyleschool.blog.hu/api/trackback/id/tr4914160357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Inzon 2018.08.05. 20:37:46

Ilyesmit már én is láttam. Csak ott férfit nem szolgáltak ki,
Sőt, gyerekkoromba anyámmal betértünk egy fodrászüzletbe. Már voltuk ott párszor, é addig nem volt gond. Egy alkalommal, amikor 12 éves voltam, ki akartak küldeni a fodrászbunkók. 12 ÉVES GYEREKET AKARTAK KIDOBNI, AKI NEM IS AKART OTT HAJAT VÁGNI MINDÖSSZE AZÉRT, MERT FIÚ!!!
Megkérdeztem anyámat, hogy tényleg ezeknél akarja levágatni a haját? Végül mindketten kimentünk, és többet nem mentünk be oda.

Ezek ellen mit akar tenni a Egyenlő Bánásmód?

Inzon 2018.08.14. 13:46:08

Gyerek voltam, de ha ma történik ilyen, akkoris kihez fordulhat egy férfi?

Néhány hete bekísértem egy nőismerősömet a helyi kapitányságunkra. Ellopták az iratait. Ott találtam egy nagyon érdekes plakátot. Egy síró kisgyerek volt rajta. Már nem emlékszem a szövegre, de a CSBE ellen kampányolt.
Rövid lényege:
- csak a férfiak követhetnek el erőszakot nők és gyerekek ellen
- a nők nem követhetnek el erőszakot a férfiak ellen (csak önvédelemből) és a gyerekek ellen sem (csak nevelős szándékkal)

EZEN SZOCIALIZÁLÓDNAK RENDŐRÖK 2018-BAN!!!
Akkor kihez lehet fordulni?

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2018.08.16. 22:45:11

@Inzon: Férfijogi szervezetekhez, vagy lehet tenni egy próbát az Egyenlő Bánásmóddal.
A NYÚL ÜREGE
süti beállítások módosítása