Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A NYÚL ÜREGE

2017. december 06. 22:30 - The Cortez

VV Attilát egy nő zaklatta

Míg VV Baukó Éva Havas Henriket vádolja szexuális zaklatással, addig 1 másik régi való világos, VV Attila is kitálalt a Facebook-oldalán. Állítása szerint 1 főszerkesztőnő tett neki ajánlatokat, majd az illető a visszautasítást követően, tönkrevágta a realityhős szuperkarrierjét. A poszt hétfőn jelent meg, de kedd reggelre már nyoma veszett.

2011.jpg

A mai napig megkérdezik tőlem az emberek, hogy miért nem szerepeltem a VV után soha. Na hát, az az igazság, hogy a VV5 megnyerése után én is évekig reméltem hogy még fogok majd nagy műsorokban szerepelni, a celebségre nem vágytam, de pár műsorba szívesen mentem volna. (...)Egy mai napig aktív állományban dolgozó főszerkesztő/producer NŐ, már nem is tudom a pontos beosztását, többek között nekem is tett szexuális ajánlatokat, sőt tett is konkrét dolgokat. ( nem írom le melyik TV, és a nevét sem szeretném felfedni legalábbis a mai napon így gondolom, aztán ki tudja.) Számomra teljesen idegen volt tőle ez a közeledés, visszautasítottam, 2 alkalommal is. Ennek az lett a következménye hogy az általa felajánlott szereplői szerződésem már nem lett aláírva, és az utána következő években bármilyen műsorba hívtak szerepelni, a felkérés után pár nappal mindig vissza is mondták”

írja bejegyzésében VV Attila, akinek több, médiában dolgozó szerkesztő is bevallotta, hogy emiatt a bizonyos nő miatt került tiltólistára.

Források: itt és itt
Kép forrása: itt

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://redstyleschool.blog.hu/api/trackback/id/tr7113451169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
A NYÚL ÜREGE
süti beállítások módosítása